کد خبر: 842432
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
بیانیه
شهرداری شهرکرد، ضمن تبریک سال نو و آمدن بهار که مصادف با بهار سیاسی، اجتماعی در کشور عزیزمان نیز هست، در پایان سال جاری از تمام شهروندان بابت همکاری ایشان در تمام زمینه های شهرسازی کمال تشکر را دارد.
هوشیار طهماسبی

بر خود ذکر مواردی را واجب می دانیم. با توجه به پویایی جامعه و اقبال عمومی مردم شریف شهرکرد از مباحث انتخاباتی و نگاه تیزبین­شان در انتخاب شورایی کارآمد، حساسیت موضوع، خصوصا" در هنگامه­ی تبلیغات به غایت بالاست. شهروندان عزیز باید توجه داشته باشند، که هر بحث و قولی که کاندیداهای محترم در کارزار انتخاباتی در محافل خصوصی یا رسانه های مجازی تحت عنوان ایده­ها یا شعارهای خود مطرح می کنند، قطعا بر اساس حسن نیت ایشان خواهد بود، اما باید توجه داشت که اساسا" ممکن است، این وعده ها خارج از فرآیند خدمات شهرداری و وظایف و حوزه ی تصمیم گیری شورای شهر باشند. در وضعیت تبلیغاتی بعید نیست سهمی از کاندیداها جهت کسب اقبال عمومی، قول یا تعهد خاصی را به مردم بدهند. دقیقا همین­جاست که فراست شهروندان باید جهت تشخیص شورایی کارآمد به مدد ایشان بیاید تا بر این مبنا ارزش گذاری کنند.

جهت روشن شدن افکار عمومی، شهرداری شهرکرد در راستای حراست از حریم شهروندان هیچ مسئولیتی در قبال گفته های کاندیداهای محترم ندارد و در صورتی که ایشان بر اساس رأی شهروندان محترم به شورای اسلامی شهر راه پیدا کنند، روند کلیه­ی فعالیت­ها در آن شورا تحت قانون و برنامه­های شورایی قابل برنامه­ریزی و اجراست، بنابراین هرگونه فعالیت فردی و تعهد شخصی در این زمینه ها مردود شناخته شده و تحت هیچ شرایطی از طرف این شهرداری مورد تایید نیست.

شهرداری شهرکرد، ضمن همراهی جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات، واقف است که این رخداد مبارک با همراهی مردم شریف شهرکرد در نهایت آرامش و امنیت برگزار می شود و برای شورای اسلامی شهر آینده آرزوی توفیق و بهروزی می کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر