کد خبر: 842425
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه امنیت، عدالت و معیشت مسائلی است که حکام باید برای مردم فراهم کنند گفت: معیشت دغدغه جدی مردم است، گرانی بیداد می‌کند و عمده مردم از گرانی رنج می‌برند.
تسنیم: آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اینکه امنیت، عدالت و معیشت مسائلی است که حکام باید برای مردم فراهم کنند اظهار داشت: معیشت دغدغه جدی مردم است، گرانی بیداد می‌کند و به جز یک طبقه مرفه در جامعه،  عمده مردم از گرانی رنج می‌برند.
 
مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه تفاوت سطح طبقاتی سبب شده که مردم با حقوق 1 میلیون تومان نمی‌توانند امور خود را بگذرانند افزود: گرانی مصیبی برای مردم در سطوح متوسط به پایین است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر اینکه اشرافی‌گری خطری برای جامعه است خاطرنشان کرد: عده‌ای با اشرافی‌گری و با این خوی خود برای مردم خدمتی انجام نمی‌دهند در رفاه به سر می‌برند درحالی‌که این نظام را فقرا و مردم عادی به پیروزی رساندند این طبقه اگر در مضیقه باشند مصیبتی برای جامعه است.
 
وی با انتقاد از سختی معیشت عمده افراد جامعه گفت: مسئولان جامعه باید از اشرافی‌گری بپرهیزند و از تفاوت جدی در پرداخت حقوق اقشار جامعه پرهیز شود، مسئولان باید به فکر برطرف کردن تنگناهای مالی و اقتصادی مردم باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار