کد خبر: 842331
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
فرمانده سپاه عاشورا :
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه شهدا برای ما قدرت و اقتدار آوردند، گفت: به برکت خون شهدا مسیرمان را ادامه می‌دهیم .
سردار غلام عسگرکریمیان  در بزرگداشت مقام شهدای دانشجوی استان آذربایجان‌شرقی و افتتاح بیست و چهارمین دوره اردوی راهیان نور در مسجد دانشگاه تبریز، بهترین مسیر برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را راه‌اندازی کاروان راهیان نور دانست و اظهار داشت: راهیان نور ذخیره و معدن طلا برای کشور است.

وی با بیان اینکه هرآنچه امروز داریم را مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم که بتوانیم در برابر امام شهدا و خون شهیدان سربلند باشیم، افزود: قدرت بازدارندگی در کشور به برکت خون شهداست، تداوم راه شهیدان نیز لازمه حفظ این قدرت است.

سردار کریمیان با تاکید بر لزوم توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب، عنوان کرد: عملیات فرهنگی راهیان نور گنجینه‌ای است که باید از آن استفاده‌های خوب و مؤثری شود.

وی بار دیگر با تاکید بر این نکته که اگر ما می‌توانیم یک قدرت بازدارندگی در برابر دشمن ایجاد کنیم به برکت خون شهداست، تصریح کرد: اعتبار، شکوه و بزرگی کشور به واسطه مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی حاصل شده است.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه انتقال فرهنگ عاشورا و شهدا را مهم‌ترین هدف کاروان راهیان نور دانست و گفت: باید حماسه‌ شگفت‌آور هشت سال دفاع مقدس که ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده‌ی بین‌المللی بایستد و موفق و پیروز بیرون بیاید، برای نسل جوان کنونی و نسل‌های آینده شناسانده شود تا آنان با شناخت عظمت و توانایی‌های این ملت، راه گذشتگان را با احساس امید و عزت ادامه دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر