کد خبر: 842330
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: روحیه ورزشی، مردانگی و نشاط در بین کارکنان شهرداری تبریز باید بالاتر از هر جای دیگری باشد.
دکتر صادق نجفی در مراسم تجلیل از متولیان، مربیان و مدال آوران مسابقات ورزش کارمندان شهرداری تبریز اظهار کرد: اگر می خواهیم شهروند و شهر سالمی داشته باشیم بخشی این در نتیجه وجود کارکنان با نشاط، ورزشکار و با انگیزه تحقق یافتنی است.

دکتر نجفی با تاکید بر اینکه ماموریت‌ شهرداری ها در سلامتی شهروندان تاثیرگذار است. گفت: توجه به ورزش کارمندان و ارتقا سطح سلامتی آنان تاثیر مستقیمی در ارائه خدمات مناسب به شهروندان خواهد داشت

شهردار تبریز با اشاره به اینکه اکثر اعضای شورای شهر تبریز به صورت جدی حامی و طرفدار توسعه ورزش هستند اظهار داشت: شورای چهارم شهر سیاست گذاری و حمایت های به جا و مناسبی از حوزه ورزش داشته است و شهرداری تبریز در راستای توسعه ورزش در بین شهروندان در سالهای اخیر گام های بسیار بلندی برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه، توجه و حمایت سازمان ورزش از ورزش های همگانی تداوم داشته باشد گفت: در مسابقات کارکنان کلانشهرهای کشور شهرداری تبریز در 13 رشته شرکت کرده و درتمامی این رشته ها مقام کسب کرده است که این نشانگر وجود کارمندان ورزشکار و شایسته در بدنه مجموعه بزرگ شهرداری تبریز است.

دکتر نجفی همچنین با اشاره اهمیت بالای توجه به ورزش بانوان اظهار داشت: متاسفانه با اینکه بانوان نیمی از جمعیت شهر را تشکیل می دهند اما وضعیت ورزش و سلامت در بین این قشر تاثیرگذار و مهم جامعه مناسب نیست .

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه به ورزش بانوان باید بیش از این توجه شود، گفت: نشاط جامعه و تربیت نسل با نشاط و سالم به سلامت روحی و جسمی بانوان بستگی دارد. باید فضاهای ورزشی برای بانوان را افزایش دهیم متاسفانه آسیب های وارده به بانوان به دلیل عدم ورزش بالاست و باید برای رفع این مشکل تلاش صورت گیرد.

وی با تاکید بر حمایت شهرداری از تیم های ورزشی، قهرمانان ورزشی و همچنین ورزش همگانی و شهروندی گفت: حمایت از رشته های مختلف ورزشی باید با برنامه ریزی، نیاز سنجی و امکان سنجی صورت گیردو  حمایت از رشته های ورزشی ضرورتا باید آگاهانه و هدفمند باشد.

وی با اشاره به توجه ویژه شهروندان تبریز به ورزش فوتبال گفت:علی رغم نتایج نامناسبی که تیم ماشین سازی تبریز در فصل جاری مسابقات لیگ برتر کسب کرده است هواداران این تیم از ماشین سازی و همچنین شهرداری تبریز حمایت می کنند و وجود هواداران ماشین سازی پتانسیل بسیار بزرگی برای این تیم با سابقه است.

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به وجود ده ها هزار هوادار این تیم با سابقه گفت: شهرداری تبریز در حمایت از تیم ها و ورزشکاران حتما به دنبال کسب قهرمانی و جام نیست و اینکه بتوانیم در بین جوانان شور و نشاط ایجاد کنیم و همچنین با حمایت از قهرمانان ورزشی الگوهای خوبی برای جوانان شهرمان معرفی کنیم یکی از اهداف مهم است.

گفتنی است با حضور شهردار تبریز، تعدادی از اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران ورزشی و شهری و ورزشکاران مراسم تجلیل از ورزشکاران و مربیان اعزامی به مسابقات کلانشهرها و مدیران ورزشی مناطق و سازمانهای شهرداری تبریز برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر