کد خبر: 842322
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
شهردار تبریز خبر داد؛
شهردار تبریز از حضور تبریز در بزرگترین رویداد گردشگری جهان خبر داد و گفت: مجموعه‌ای از ظرفیت‌ها و دستاوردهای گردشگری تبریز در نمایشگاه ITB برلین عرضه می‌شود.
دکتر صادق نجفی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: نمایشگاه گردشگری برلین از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ اسفندماه، فرصت مهمی در تقویم جهانی گردشگری است که طی آن کشورهای تاثیرگذار در شاخص‌های گردشگری جهان، به همراه شرکت‌های تبلیغاتی و سرمایه‌گذاری، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری خود را عرضه می کنند.


وی اضافه کرد: دستاوردهای این نمایشگاه، از نظر زمینه‌های گفتگو و تبادل‌نظر با مدیران شهری و بهره‌گیری از تجارب روز گردشگری جهان، حایز اهمیت بوده و نقش موثری در بسترهای گردشگری و فرهنگی شهر خواهد داشت.

شهردار تبریز متذکر شد: کشورمان با انبوهی از توانمندی‌های فرهنگی و تاریخی، همواره کانون توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه گردشگری برلین بوده‌است؛ در این بین تبریز به عنوان شهری که در سال‌های اخیر، سرآمد مباحث گردشگری بوده و عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 را از آن خود کرده است، از نقاط قوت حضور ایران در ITB به شمار می‌رود.

دکتر نجفی اظهار داشت: ثبت عنوان «شهرداری تبریز» در سایت رسمی نمایشگاه، ارائه‌ بسته‌های فرهنگی و بازدید‌های متقابل و دیدارهای دوجانبه با مدیران شهری و فعالان گردشگری، از محورهای اصلی حضور تبریز در نمایشگاه برلین است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر