کد خبر: 842321
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی خبر داد؛
مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی از حضور موسسات فرهنگی این آستان مقدس در نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف خبر داد.

محمدامین توکلی­ زاده با بیان اینکه 19 اسفند ماه نمایشگاه بین­ المللی کتاب نجف در جوار بارگاه منور علوی، در صحن حضرت زهرا(س)برگزار می ­شود، گفت: آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

وی افزود: مؤسسه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی همچون بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و مؤسسه آفرینش‌های هنری با محوریت اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در این رویداد فرهنگی حضور خواهند یافت.

توکلی‌زاده بیان کرد: 188 عنوان کتاب در یک هزار و 400 نسخه به زبان عربی و با موضوعات فقهی، قرآن، حدیث، کلام، فلسفه و منطق، کودکان، ادعیه، سیره معصومین(ع)، تاریخ و جغرافیا توسط مؤسسات آستان قدس رضوی در نهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب نجف عرضه می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه این اداره کل ضمن انتشار دعوتنامه ویژه، از مسئولان و شخصیت‌های نجف اشرف برای بازدید از غرفه کتاب آستان قدس رضوی دعوت به عمل می‌آورد، ادامه داد: همچنین در بروشور مصوری که به همت این اداره کل منتشر شده، آثار برگزیده مؤسسات آستان قدس رضوی در 12 صفحه به زبان عربی درج شده است.

لازم به یادآوری است؛ نهمین نمایشگاه بین ­المللی کتاب نجف 19 اسفندماه در جوار بارگاه منور امام علی(ع)، در صحن حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود و تا ۲۹ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار