کد خبر: 842265
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
آغاز هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتبال با بازي سايپا - استقلال
هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتبال از امروز با يک بازي آغاز مي‌شود و استقلال و سايپا از ساعت 17:30 به مصاف هم مي‌روند؛ آن هم در شر ايطي كه آبي ها سه روز است در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان تمرين نكرده و دست به اعتصاب زده‌اند...
سعيد احمديان
هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتبال از امروز با يک بازي آغاز مي‌شود و استقلال و سايپا از ساعت 17:30 به مصاف هم مي‌روند؛ آن هم در شر ايطي كه آبي ها سه روز است در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان تمرين نكرده و دست به اعتصاب زده‌اند! و سرمربي نارنجي‌ها نيز مدعي است به‌خاطر بدي هوا خوب تمرين نکرده‌اند.

بحران‌زده‌اند و بي‌پولي کارد را  به استخوان‌شان رسانده، اعتصاب کرده‌اند و بدون تمرين قرار است امروز مقابل سايپا بازي کنند، حکايت اين روزهاي استقلال است، آن هم بعد از شروع خوب در نيم‌فصل دوم که همه چيز خوب پيش مي‌رفت، شاگردان منصوريان دوباره به روزهاي بحراني نيم‌فصل اول برگشته‌اند، البته اين‌بار پاي نتايج ضعيف و شکست در ميان نيست و مسائل مالي و پرداخت نشدن قراردادها سبب شده تا بازيکنان پايشان را در يک کفش کنند و با تحريم تمرين، اعتراض‌شان را به گوش مسئولان باشگاه برسانند. حالا منصوريان در حالي تيمش را امروز مقابل سايپا بايد بچيند که بازيکنانش دو روز است تمرين نکرده‌اند و پول مي‌خواهند.

زنگ تحريم استقلالي‌ها هم از تمرين يک‌شنبه کليد خورد و بازيکنان پايشان را در يک کفش کردند که تا پول نگيرند نه مقابل سايپا و نه مقابل لوکوموتيو در ليگ قهرمانان بازي نمي‌کنند. ديروز هم قرار بود تمرين استقلالي‌ها ساعت 12در زمين شماره2 آزادي برگزار شود، بازيکنان استقلال بار ديگر حاضر نشدند به تمرين بپردازند تا اين تيم بدون تمرين پا به مصاف برابر سايپا تهران بگذارد. اين اتفاق در حالي رخ داد که ظاهراً کادر فني استقلال تلاش کرد تا ديروز بازيکنان را به تمرين کردن مجاب کند، ولي آنها اظهارات اخير حسن زماني، عضو هيئت مديره را بهانه کردند و با اعلام اينکه به شدت از صحبت‌هاي او ناراحت هستند حاضر به تمرين نشدند. زماني روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاري مهر در واکنش به تحريم تمرين توسط بازيکنان گفته بود: «باشگاه کاملاً به تعهداتش در قبال بازيکنان عمل کرده است و جاي هيچ اعتراضي براي باشگاه نيست.» عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که بازيکنان چند درصد قراردادشان را دريافت کرده‌اند، تأکيد کرد: «تا الان ۵۰ درصد قرارداد بازيکنان را پرداخت کرده‌ايم. بعضي از بازيکنان هم بنا به دلايلي از جمله مشکلاتي که داشته‌اند، بيش از ۵۰ درصد گرفته‌اند.» بازيکنان در واکنش به اين صحبت‌ها، به عليرضا منصوريان گفتند كه ما پول‌مان را چندين ماه است، نگرفته‌ايم و تا امروز تنها 40 درصد پول گرفته‌ايم، انتظار نداشتيم که عضو هيئت مديره استقلال اين‌گونه به ما توهين کند. بعد از اين صحبت‌ها باز هم کادر فني تلاش کرد تا بازيکنان را راضي به تمرين کند، اما اين اتفاق رخ نداد تا استقلال بدون تمرين به مصاف سايپا برود.

به نظر مي‌رسد در صورت نرسيدن پول بعد از بازي با سايپا، بازيکنان اين تيم تصميم‌هاي ديگري خواهند گرفت. گفته مي‌شود بازيکنان قرار گذاشته‌اند اگر بعد از بازي با سايپا هم خبري از پول نشد دوباره تمرين را تعطيل کنند. نصرالله عبداللهي، سرپرست استقلال اما در اين‌باره توضيح ديگري دارد: «بازيکنان گلايه داشتند و با مربيان‌شان درددل کردند. به نظر شما اين موضوع اشکالي دارد؟ تعدادي از آنها پول مي‌خواستند، ولي از اعتصاب و اينجور مسائل خبري نبود اين شايعات هميشه هست، ولي شما به آ‌نها توجه نکنيد هرچند خيلي از رسانه‌ها هم به اين شايعات دامن زدند.»
حالا منصوريان با توجه به اين بحران تيمش را آماده رويارويي با نارنجي‌هاي کرجي کرده، استقلال هفته گذشته مقابل سياه‌جامگان يک بر يک متوقف شد تا روند بردهاي اين تيم در ليگ قطع شود و با توجه به برد پرسپوليس، فاصله آبي‌ها با صدر به 12 امتياز برسد. استقلال دو بر صفر در بازي رفت توانست سايپا را شکست داده، اما با توجه به عدم تمرين آبي‌ها در سه روز گذشته، به نظر مي‌رسد منصوريان کار سختي در بازي امروز پيش‌رو داشته باشد. استقلال براي رويارويي با سايپا، مهدي رحمتي و يعقوب کريمي را به دليل محروميت در اختيار ندارد.
    ***
در طرف مقابل سايپا هم شرايط خوبي ندارد و اين تيم در سه ديدار گذشته‌اش رنگ برد را نديده و با يک باخت و دو مساوي همچنان در رده دوازدهم جدول است. سايپا پيش از بازي امروز، در آخرين بازي برابر تراکتور به تساوي رسيده است. از سويي ديگر نارنجي‌پوشان در اين مسابقه دو بازيکن کليدي خود را ندارند و حامد لک و محمدرضا خلعتبري محرومند، البته احتمال دارد که مهدي ترابي، ملي‌پوش سايپا در اين بازي از ابتدا در ترکيب سايپا به ميدان برود. سايپا در شرايطي امروز با حسين فرکي روبه‌روي آبي‌پوشان قرار مي‌گيرد که اين مربي آمار خوبي مقابل استقلال ندارد و در اکثر مسابقات بازنده بوده است. فرکي 11 بار روي نيمکت حريف مقابل استقلال نشسته و در 9 ديدار شکست خورده و تنها يک برد و يک مساوي کسب کرده است.

فرکي درباره بازي با استقلال با توجه به تمرين نکردن استقلالي‌ها گفت: «به هر حال ما تمرکزمان روي کار خودمان است و به عملکرد تيم‌هاي ديگر فکر نمي‌کنيم، اما استقلال تيم بزرگي است و از طرفي هم ما هم نتوانسته‌ايم به خاطر شرايط جوي ديروز و امروز خوب تمرين کنيم، اما اميدواريم بتوانيم در بازي با استقلال پيروز شويم تا باخت ديدار رفت را جبران کنيم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار