کد خبر: 842162
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
قائم مقام بنیاد مطرح کرد:
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عوامل برتری‌ساز فعالین فضای مجازی در زمینه بیرون کردن دشمنان از این فضا، فرهنگ ایثار و شهادت است.
به گزارش « روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، سردار محسن انصاری روز دوشنبه 16 اسفندماه در سومین همایش جبهه مجازی در حوزه ایثار و شهادت با اشاره به بیانات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای مجازی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنا به تأکیدات و رهنمودهای ایشان فعالیت‌های زیادی را در زمینه فضای مجازی و مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت پیگیری می‌کند.
وی افزود: امروز نیمی از جمعیت کشور ما با فضای مجازی در ارتباط هستند و بستر جنگ نرم نظام سلطه در فضای مجازی قرار گرفته است. در گذشته خاک‌ریزهای مبارزه با دشمنان در مرزهای کشور قرار داشت اما امروز این خاک‌ریزها به کنار ما منتقل شده است و جنگ نرم در دستور نظام سلطه قرار دارد. رهبر معظم انقلاب تأکید فرموده‌اند که باید دشمنان را از فضای مجازی بیرون کنیم و این مسئله باید در دستور کار همه ما باشد. همان‌طور که روزی دشمنان را از مرزهای کشورمان بیرون کردیم، امروز نیز باید دشمنان را از فضای مجازی کشورمان بیرون کنیم.
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه رزمندگان امروز ما رزمندگان جنگ نرم هستند افزود: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عوامل برتری ساز ما در زمینه بیرون کردن دشمنان از فضای مجازی، فرهنگ ایثار و شهادت است و ایثارگرانی که دیروز در صحنه دفاع مقدس مبارزه می‌کردند، امروز در این کارزار فرهنگی ورود کرده‌اند و قطعاً اگر این حضور همراه با دانش، مهارت و خلاقیت باشد، برتری از آن این فرهنگ خواهد بود و با این عوامل برتری ساز می توانیم در فضای مجازی بر دشمن فایق شویم.
دکتر انصاری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پدیده شهروند خبرنگاری گفت: این جریان امروز اطلاع‌رسانی مدرن را به اطلاع‌رسانی فوق مدرن تبدیل کرده است و بسیاری از رسانه‌ها در برابر این جریان منفعل هستند. باید این پدیده را به‌درستی شناخت و از آن استفاده کرد و به‌خصوص در حوزه ایثار و شهادت باید از شهروند خبرنگاران ایثارگر کمک گرفت و آن‌ها را ساماندهی کرد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند «آنجا که نام شهید هست بهترین کار را انجام دهید» و بر همین اساس در حوزه فعالیت‌های مجازی مرتبط با ایثار و شهادت نیز باید بهترین فعالیت‌ها را انجام داد و با تشکیل جبهه‌ای واحد زمینه‌ساز گفتمان سازی در جامعه شد. با سازماندهی سربازان جبهه نرم با تکیه بر روح ایثارگرانه، خلاقانه، ایمانی و انقلابی می توانیم در جبهه مجازی در حوزه ایثارگری دست برتر را نسبت به جبهه ضد انقلاب و نظام سلطه داشته باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار