کد خبر: 842158
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
به مناسبت هفته منابع طبیعی
به مناسبت هفته منابع طبیعی برنامه‌های مختلف درختکاری از جمله 214 هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی اردبیل با حضور مدیران کل استانی و مسؤولان محلی در شهرستان نمین اجرا شد.

در دومین روز از هفته منابع طبیعی و با حضور فرماندار نمین، مدیرکل منابع طبیعی و مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل غرس نهال در شهرک صنعتی شماره دو انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: 214 هکتار فضای سبز و هفت هکتار گل و چمن‌کاری در شهرک‌های صنعتی استان صورت گرفته است.

علی نظری شیخ احمد تصریح کرد: 58 هزار اصله درخت پهن برگ، سوزنی و همچنین یک میلیون و 700 هزار اصله درختچه در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل کاشته شده است.

وی گفت: 131 کیلومتر سیستم آبیاری مدرن، زیباسازی ورودی شهرک‌های صنعتی استان، ایجاد پارک‌ها در شهرک‌های صنعتی و طراحی فضای سبز اطراف تصفیه‌خانه‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در راستای حفاظت از منابع طبیعی انجام شده است.

به همین مناسبت و با حضور امام جمعه شهرستان نمین و مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل با هدف گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و شهدای دانش‌آموز، غرس نهال در گلزار شهدای گمنام و مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان نمین صورت گرفت.

طرح درختکاری حاشیه اتوبان نمین به اردبیل نیز به طول چهار کیلومتر و با هزینه اولیه 600 میلیون ریال از دیگر برنامه‌ای بود که در دومین روز از هفته منابع طبیعی و با حضور مدیران استانی و شهرستانی در نمین آغاز شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر