کد خبر: 842157
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: خیران نیکوکار و مسئولان نیک‌اندیش استان اردبیل بر ادامه حمایت‌های خود از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،رباب عزیزخانی در مراسم تکریم یاوران کتابخانه‌های عمومی استان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل اظهار داشت: خیران نیکوکار و مسئولان نیک‌اندیش استان اردبیل بر ادامه حمایت‌های خود از برگزاری این جشنواره تاکید کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با قدردانی از مشارکت خیران و ارگانهای اجرایی و فرهنگی استان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: ادامه این حمایتها در سالهای آتی می‌تاند زمینه برگزاری هر چه بهتر این جشنواره را فراهم آورد که انتظار می‌رود شاهد این موضوع باشیم.

وی با اشاره به اینکه بخش کتابخوانی جشنواره رضوی با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره، ترویج فرهنگ رضوی و معرفی فضائل و کرامات امام رضا(ع) در کنار ترویج کتابخوانی و مطالعه در بین آحاد مختلف جامعه مورد هدف است.

عزیزخانی از معرفی 6 کتاب در سه حوزه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در جشنواره کتابخوانی رضوی در سال 96 خبر داد و تصریح کرد: در سال آینده نیز برای منتخبان جوائز مادی و معنوی ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است که طی آئین ویژه‌ای در دهه مبارک کرامت اعطا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل مشارکت خیران در این جشنواره را زمینه‌ساز تلاشهای دوچندان در راستای ترغیب شهروندان به سمت فرهنگ متعالی ائمه اطهار(ع) و نهادینه شدن عادت حسنه کتابخوانی دانست و گفت: کتاب بهترین ابزار برای شناخت بزرگان دین، ادب و علم، کسب معارف حقیقی و ارتقای سطح آگاهیهای عمومی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر