کد خبر: 842153
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
معاون گردشگری اردبیل:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اجرای طرح ساماندهی خدمات سفر ویژه نوروز ۹۶ در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قادر تقی زاده در جلسه دبیرخانه‌های شهرستانی ستاد خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته طرح ساماندهی خدمات سفر ویژه نوروز 96 در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی گفت: جلسه دبیرخانه‌های شهرستانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور مسئولان ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان‌ها به منظور تبادل نظر و هماهنگی‌های نهایی برای استقبال شایسته از گردشگران و میهمانان نوروز 96 برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود دست یابیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با ارائه گزارش کوتاهی از اهم اقدامات و هماهنگی‌های انجام گرفته در رابطه با دستورالعمل ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز 96 افزود: این دستورالعمل به اعضای ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل و روسای ستادهای شهرستانی ابلاغ شده است.

تقی‌زاده با اشاره به ارسال فرم‌های ارائه اطلاعات خدمات و امکانات فراهم شده در استان بیان کرد: خواستار تکمیل تمام فرمهای اعلام گزارش از شاخص‌های آماری و فرم نظرسنجی به دستگاه‌های عضو ستاد اجرائی خدمات سفر در استابرحسب واقعیت و مستندسازی دقیق آنان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تمدید پروانه بهره‌برداری تمام مراکز اقامتی طبق بخشنامه سازمان باید در قبال ارائه گواهینامه‌های آتشنشانی و استحکام بنا باشد، اظهار کرد: تغییر و تبدیل کاربری و طرح توسعه تمام تاسیسات گردشگری استان نیز بدون اخذ موافقت سازمان امکان‌پذیر نیست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل  تصریح کرد: ضمن تطابق میزان بازدیدهای نظارتی با تعداد تاسیسات گردشگری هر شهرستان، باید تعداد تشویق‌ها، تذکرات و تعلیق‌ها نیز برحسب آئین نامه‌ها،دستورالعمل‌ها و براساس واقعیت انجام شود.

تقی‌زاده با بیان اینکه پلیس راه کشور بیشترین دلیل وقوع حادثه در ایام نوروز را خستگی و اغلب در 30 کیلومتری مانده به مقصد اعلام کرده است، افزود: در این راستا پلیس راه به منظور کاهش وقوع واژگونی و تأمین سفر ایمن برای مسافران نوروزی استان با شناسایی نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان با مشارکت و همکاری پلیس راه، هلال احمر و فرمانداری‌ها اقدام به تعیین محل‌هایی با عنوان استراحتگاه‌های موقت بین راهی برای تشویق مسافران به توقفی کوتاه برای استراحت کرده که این امر برای هماهنگی به تمامی فرمانداران ابلاغ شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر