کد خبر: 842144
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: مدیران باید ضمن تاکید بر رعایت ارزش‌های دین اسلام در امر خدمت‌رسانی به مردم در ادارات، نباید در اجرای معروفات و جلوگیری از نشر منکرات، از کلمات توهین‌آمیز استفاده کنند بلکه باید شأن افراد را رعایت کند.

به گزارش جوان در کردستان، محمود الله‌مرادی در جلسه فصلی معاونت فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، از کسب رتبه اول ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیجار در ارزیابی و جمع‌بندی سالانه خبر داد و اظهار داشت: تلاش‌های اعضای این ستاد به ویژه امام جمعه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر دغدغه دین دارند، بیان کرد: باید تمامی مومنین دغدغه دین را داشته باشند تا به دین آسیبی نرسد و یکی از راه‌های محافظت از دین انجام فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: نباید عملکردها و فعالیت‌های ستاد امر به معروف را صرفا در مسأله حجاب و عفاف خلاصه کرد.

وی مصادیقی از معروف و منکر را متذکر شد و گفت: کاشتن درخت در روز درختکاری، روز هوای پاک، صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف، انجام وظیفه و خدمت در ایجاد فضایی معنوی در ادارات به مردم از مصادیق معروف است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان همچنین اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک معروف و عدم تحقق آن منکر است لذا مسوولان باید به سمت مصادیق معروف بروند و زمینه ترویج آنها را در ادارات فراهم سازند.

وی بیان کرد: باید جایگاه امر به معروف و نهی از منکر را ارتقا بخشید و به مسائلی که به عنوان دغدغه در امور دینی مطرح است، رسیدگی کرد.

الله‌مرادی با بیان اینکه نباید در هر دولتی خدمات نظام را زیر سوال برد بیان کرد: هر دولتی در عملکرد موفقیت‌ها و ضعف‌هایی دارد که اگر بیشتر به نقاط ضعف بپردازیم، زمینه شادی دشمن را ایجاد می‌کنیم.

وی گفت: مدیران باید ضمن تاکید بر رعایت ارزش‌های دین اسلام در امر خدمت‌رسانی به مردم در ادارات، نباید در اجرای معروفات و جلوگیری از نشر منکرات، از کلمات توهین‌آمیز استفاده کنند بلکه باید شأن افراد را رعایت کند

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: برخورداری از روحیه جهادی لازمه موفقیت یک مدیر در کشوری اسلامی است و می‌طلبد مدیران ما چنین روحیه‌ای داشته باشند تا با خدمات بیشتر، رضایتمندی مردم از نظام را فراهم آورند.

الله‌مرادی تاکید کرد: قانون امر به معروف و نهی از منکر، دعوت به خیر و نیکی است و ما مجوز ورود به زندگی شخصی دیگران را نداریم که باید موارد مورد نیاز را با تذکر لسانی به دیگران گوشزد کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در ایام تعطیلات نوروزی نیز پیگیر مسائل خواهد بود و بر مکان‌های مهمان‌پذیر نظارت خواهد داشت که ارزش‌های اسلامی به درستی رعایت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر