کد خبر: 842128
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
شهردار خمینی‌شهر :
خمینی‌شهر با اهدای دو هزار و ۳۰۰ شهید و سرداران، خیران مشهور، شخصیت‌های مهم علمی، هنری همچون اصغر فرهادی در قله افتخار قرار دارد.

شهردار خمینی‌شهر در بابیان اینکه شرایط اتحاد و همدلی همه مسئولان شهرستان برای خدمت هر چه ‌بهتر به مردم خمینی‌شهر مهیا شده است، اظهار داشت: درگذشته منطقه گردشگری لادر به منطقه تخلیه نخاله تبدیل ‌شده بود اما امروز منطقه گردشگری لادر به یک مجموعه طبیعی و منحصربه ‌فرد استانی برای گردشگری و استقبال مسافران نوروزی تبدیل‌ شده است .

علی‌اصغر حاج حیدری با بیان اینکه در گذشته بستر امنیت خانواده‌های خمینی‌شهری در منطقه گردشگری لادر فراهم نشده بود، اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری نیروی انتظامی امروز منطقه گردشگری لادر به‌عنوان یک منطقه امن برای استقبال و استفاده مردم از فضای طبیعی و کوهستانی فراهم‌شده است .

وی بیان داشت: خمینی‌شهر با اهدای دو هزار و ۳۰۰ شهید و سرداران، خیران مشهور، شخصیت‌های مهم علمی، هنری همچون اصغر فرهادی در قله افتخار قرار دارد.

 وی اضافه کرد: شرایط امروز خمینی‌شهر اجازه نمی‌دهد رسانه‌های خارجی و داخلی مثل گذشته با شیطنت، سیاه نمایی و بزرگ‌نمایی اخبار منفی خمینی‌شهر به حیثیت و آبروی مردم آسیب وارد کند .

 حاج حیدری بابیان اینکه مردم خمینی‌شهر در گذشته مجبور بودند به دلیل کمبود فضای سبز و تفریحی از امکانات رفاهی و تفریحی شهرهای اصفهان و مجاور استفاده کند، گفت: امروز شاهدیم با تحولات انجام‌شده خمینی‌شهر میزبان مردم شهرهای دیگر برای تفریح به منطقه گردشگری لادر است .

 شهردار خمینی‌شهر با اشاره به اینکه طبق آمار و اظهارنظر مسئولان ارشد استان امروز خمینی‌شهر در حال تبدیل‌شدن به یکی از قطب‌های گردشگری استان است، ادامه داد: با راه‌اندازی جاده سلامت و چهارباغ لادر شرایط رفاهی و تفریحی مردم استان و شهرستان مهیا شده است .

 شهردار خمینی‌شهر اضافه کرد: با کمک خیران و صاحبان سنگ بومی درمجموع بیش از ۲۶ هزار متر سنگ‌فرش و مصالح اولیه برای جاده چهارباغ لادر به طول سه کیلومتر و عرض ۱۶ متر اهداء و تأمین‌ شده است .

حاج حیدری ادامه داد: در نوروز امسال فاز اول منطقه بام سبز و خانه سنتی زهتاب به‌عنوان خانه هنرمندان خمینی‌شهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه با آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری خمینی‌شهر آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی هستیم، گفت: برای نوروز امسال خانه‌های تاریخی سرتیپ سدهی، مجیر، زهتاب، عصارخانه و برج کبوتر دستگرد برای بازدید مسافرین نوروزی آماده ‌شده است .

 در این مراسم با حضور مسوولان شهرستان، اعضاء شورای شهر مراسم درخت‌کاری در جاده چهارباغ لادر انجام شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار