کد خبر: 842121
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی سمنان:
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای ذخیره‌سازی میوه و گوشت در نوروز امسال گفت: 150 تن گوشت قرمز برای شب عید در استان سمنان ذخیره می‌شود.
 مسعود طاهریان  با بیان اینکه 150 تن گوشت قرمز برای شب عید در استان سمنان ذخیره می‌شود، اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان موظف شده است تا این مقدار گوشت قرمز را برای استفاده مردم در شب عید امسال در استان سمنان ذخیره‌سازی کند.
وی بیان کرد: در آخرین نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان که در روزهای اخیر برگزار شد؛ مصوب شده است تا شرکت پشتیبانی امور دام استان تا بیستم اسفندماه امسال این میزان گوشت قرمز را در این استان ذخیره سازی کند.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر لزوم توجه به حقوق مردم در توزیع اقلام شب عید، از تشدید نظارت‌های کمیته ذیل کارگروه تنظیم بازار استان سمنان بر توزیع این اقلام به ویژه تاریخ آغاز توزیع و طول مدت توزیع آن خبر داد.
طاهریان بیان کرد: قیمت میوه شب عید تا پایان اجرای این طرح از سوی این کمیته پایش مستمر خواهد شد.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن، دستگاه‌های نظارتی استان سمنان نیز گزارش روزانه نظارتی خود را از همه فرآیند و مراحل توزیع میوه شب عید به کارگروه تنظیم بازار این استان در مدت اجرای طرح ارسال می‌کنند.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری جلسات منظم کمیته‌های تنظیم بازار در همه شهرستان‌های استان به ریاست فرمانداران خبر داد و گفت: در جلسات شهرستانی این کمیته‌ها، تجهیز و تأمین واحدهای متصدی در اجرای برنامه‌های طرح تنظیم بازار کارسازی و اجرا می‌شود.
طاهریان با بیان اینکه نحوه نگهداری میوه شب عید در سردخانه ‌های این استان به منظور حفظ کیفیت مطلوب میوه خریداری‌شده بسیار مهم است، اضافه کرد: در این راستا نیز باید نشست توجیهی و هماهنگی مسؤولان مرتبط با سردخانه‌داران سمنان، سرخه و دامغان برگزار شود.
وی با اشاره به فروش ویژه بهاره با شرایط خاص برای مشتریان در برخی واحدهای صنفی منتخب در استان سمنان عنوان کرد: فعالیت این فروشگاه‌ها به صورت مستمر در اجرای این طرح پایش می‌شود.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به وضع توزیع گوشت مرغ منجمد در این استان تأکید کرد: مرغ مصرفی منجمد موردنیاز در استان به اندازه کافی تهیه و ذخیره‌سازی شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر