کد خبر: 841992
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
گلف

رئیس فدراسیون گلف با اشاره به المپیکی شدن گلف و تلاش برای کسب سهمیه برای المپیک 2020 گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب برنامه‌های زیادی را آغاز کرده‌ایم تا گلف ایران را به جهان معرفی کنیم، از جمله برگزاری نخستین مسابقه بین المللی گلف ایران که اردیبهشت ماه در تهران انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، کیکاووس سعیدی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: المپیکی شدن ورزش گلف و گزارش اولیه‌ای که فدراسیون وزیر ورزش و جوانان ارائه داد و حمایت‌هایی که او از این رشته کرد، ما را امیدوار به کسب سهمیه المپیک توکیو نمود، تا با انگیزه بیشتر و جدی‌تر برنامه‌های خود را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور سال آینده، سال پرکار و همراه با رویدادهای مهمی خواهد بود که از همان ابتدای سال آغاز می‌شود. هدف ما ارتقاء سطح کیفی و عمومیت دادن این ورزش در کشور است تا بتوانیم درراستای برنامه ریزی که انجام دادیم استعدادها را برای پشتوانه سازی تیم‌های ملی پیدا کنیم.

وی افزود: در بحث کیفی توجه ویژه‌ای به آموزش و دانش افزایی مربیان داخلی داریم، با هماهنگی‌هایی که با مرکز توسعه گلف جهان انجام دادیم قرار شد یک مربی حرفه‌ای گلف از کشور استرالیا برای آموزش و در صورت فراهم شدن امکانات هدایت تیم ملی به ایران بیاید؛ در همین راستا از "بالدوین" مربی بین‌المللی استرالیایی را دعوت کرده‌ایم به ایران سفر کند. این سفر اواخر فروردین ماه صورت می‌گیرد، در طول مدت حضور این مربی بنام در صدد هستیم که از تجربیات ارزنده وی در نظارت بر تمرین تیم ملی گلف و همچنین ارتقاء سطح مربیان و ورزشکاران نیز استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون گلف همچنین از برگزاری نخستین مسابقه گلف بین المللی " یاد بود شهباز حسین پور" در ایران خبر داد و گفت: در تاریخ – پانزده تا بیست اردیبهشت ماه – میزبان این رویداد مهم خواهیم بود، تا کنون حدود پنج کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند. امیدواریم این رویداد بین‌المللی باعث رشد و شکوفایی گلف و انتقال تجارب بین‌المللی و ارتقای سطح مهارت فنی گلف‌بازان کشورمان شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار