کد خبر: 841869
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت:‌ سال گذشته سرانه فضای سبز برای هر شهروند اردبیلی ۷.۱ متر مربع بود که با پیگیریها و اقدامات انجام شده این رقم به ۷.۷ مترمربع برای هر شهروند رسیده است

به گزارش جوان آنلاین از اردیبیل،حمید لطف‌اللهیان در مراسم گرامیداشت روز درختکاری در فرهنگسرای بانوان اردبیل اظهار داشت: شهرداری نهادی فرهنگی و اجتماعی است و خدمات ارائه شده این نهاد بدون پشتوانه شهروندان امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری اردبیل در راستای توسعه فضای سبز احداث بالغ بر 20 هکتار فضای سبز بوده است، گفت: تکمیل و بهسازی پارکها از دیگر اقدامات شهرداری اردبیل در راستای توسعه فضای سبز بوده که در این زمینه امسال اقدامات مناسبی انجام شده و در سال آینده نیز تداوم می‌یابد.

شهردار اردبیل از برنامه‌ریزی شهرداری برای کاشت 65 هزار نهال در سال 96 در سطح شهر اردبیل خبر داد و افزود: در سال 95 نیز کاشت 35 هزار نهال سازگار با  اقلیم اردبیل انجام شده است.

لطف‌اللهیان بیان کرد: سال گذشته سرانه فضای سبز برای هر شهروند اردبیلی 7.1 متر مربع بود که با پیگیریها و اقدامات انجام شده این رقم به 7.7 مترمربع برای هر شهروند رسیده است و تلاش و برنامه‌ریزی شهرداری اردبیل بر این است که سرانه فضای سبز اردبیل را در 4 سال آینده به استاندارد  برساند.

وی با تاکید بر استفاده صحیح از منابع آبی تصریح کرد: شهرداری اردبیل در سال 95 به منظور آبیاری فضای سبز، شبکه آب خام را به طول 19.5 کیلومتر افزایش داده و نیز کاشت چمن را به مقدار 5 درصد کاهش داده و درختچه‌ها و درختها را جایگزین کرده است تا سطح استفاده از منابع آبی را کاهش دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر