کد خبر: 841867
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
مدیرکل پزشکی قانونی اردبیل:
مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: طبق آخرین آمار به دست آمده در ۱۱ ماهه امسال آمار نزاع در استان اردبیل ۹.۸ درصد کاهش یافته است.

حامد پورعزیز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: طبق آخرین آمار به دست آمده در 11 ماهه امسال آمار نزاع در استان اردبیل 9.8 درصد کاهش یافته است، به طوری که سال گذشته تعداد مراجعان به این اداره 11 هزار و 518 نفر بوده و امسال تعداد مراجعان به 10 هزار و 384 نفر رسیده است.

وی افزود: طبق آمار به دست آمده مشخص شده که از کل مراجعان نزاع در 11 ماهه امسال به تعداد 7 هزار و 873 نفر مرد و دو هزار و 511 نفر زن بوده‌اند که نیاز است برنامه‌ریزی‌های اساسی برای کاهش آمار نزاع در استان انجام شود تا بتوانیم از این طریق شاهد مشکلات و اختلافات و کاهش آسیبهای اجتماعی باشیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: طبق آمار به دست آمده در 9 ماهه امسال استان تهران با 77 هزار و 552 مراجعه بیشترین آمار مراجعان نزاع و استان ایلام با 2 هزار و 733 نفر کم‌ترین آمار مراجعان نزاع در کشور را داشته و وضعیت استان اردبیل نیز مطلوب نبوده و باید تصمیمات اساسی در این زمینه اتخاذ شود.

پورعزیز بیان کرد: از تمام مراجعان نزاع انتظار داریم که ظاهر مناسبی در هنگام مراجعه به اداره داشته باشند، چرا که داشتن ظاهری خون‌آلود در ارتباط با ارائه نظرات نه تنها نمی‌تواند نقشی داشته باشد بلکه می‌تواند تشخیص ما را با مشکلات اساسی مواجه کند.

وی تصریح کرد: اخذ مشاوره و تصویربرداری از سایر اقداماتی است که در برخی موارد مورد نیاز است که در این راستا داشتن صبر و تحمل برای مراجعه‌کنندگان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون کند، چرا که در این صورت می‌توانیم اظهار نظر دقیق‌تری را ارائه دهیم و حقوق کسی در این میان ضایع نشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر