کد خبر: 841864
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
مربی بازیکن تیم ملی کنگ فو توآ خبرداد:
مربی بازیکن تیم ملی کنگ فوتو گفت: تیم ملی کنگ فو توآ سنتی کشورنوزدهم اسفندماه به مسابقات جهانی باکو اعزام می شود.
مسعود قدرتی امروز در گفت وگو با خبرنگار جوان در ارومیه اظهار داشت : این تیم متشکل از 17مرد و6زن است که در تمامی رده های سنی شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه رومینا قدرتی به عنوان اولین بانوی زن از استان  به مسابقات جهانی اعزام می شود ادامه داد:  وی در رده سنی بانوان در این مسابقات شرکت کرده وبه گفته مربیان وی یکی از شانس های اصلی کسب مدال محسوب می شود.
مربی بایکن تیم ملی کنگ فو توآسنتی کشور اضافه کرد: علاوه براین از ارومیه خود بنده در بخش بزرگسالان وعرفان قلی زاده در بخش نوجوان حضور داریم.
وی  با بیان اینکه بنده از سال 67 وبه صورت حرفه‌ای به این ورزش روی آورده ودر سال 74اقدام به تاسیس باشگاه در این حوزه کرده ام گفت:من از سال 79به تیم ملی کنگ فو دعوت شده ودر سال 81قهرمان جهان در این رشته شده‌‌ام وتا سال 85در تیم ملی به عنوان بازیکن فعایت داشته وحدود 17مدال در این عرصه کسب کرده ام.
قدرتی بابیان اینکه 20روز قبل بنده به عنوان مدیر تیم های ملی کنگ فو توآ سنتی کشور منصوب شده ام گفت: من در مسابقات اسیایی سال گذشته که موفق به کسب مدال برنز شدم از مسن ترین بازیکنان آن مسابقات بودم ودر مسابقات جهانی باکو نیز یقینا یکی از بازیکنان مسن خواهم بود.
وی به زمان خداحافظی خود از این ورزش در کسوت بازیکن اشاره کرد وگفت: فعلا قصد خداحافظی از عرصه حرفه ای را ندارم ودر صورت کسب مدال در مسابقات جهانی احتمالا این آخرین حضور من به عنوان بازیکن در عرصه مسابقات خواهد بود.
مسعود قدرتی با بیان اینکه دختر وهمسر بنده نیز در این رشته مشغول به فعالیت هستند  اظهار کرد: دختر بنده در مسابقات جهانی باکو همراه با بنده حضور داشته وهمسر اینجانب نیز به صورت حرفه ای مشغول به مربیگری در کنگ فو است.
وی با بیان اینکه من  به عنوان مربی قصد در خدمت به جوانان ان شهررا تا یان عمر خود دارم گفت: آذربایجان غربی دارای پتانسیل بالایی در این رشته است ودر صورت حمایت مسئولین می توانیم جز سه استان برتر در این رشته ورزشی باشیم.
مربی بازیکن تیم ملی کنگ فو توآ سنتی کشور با بیان اینکه ورزش های رزمی دارای اهمیت زیادی بوده متاسفانه مسئولان به ورزش های رزمی توجه نکرده وهیچ گونه حماینی از این ورزش به عمل نمی آورند گفت: هزینه اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی نیز از جیب شخصی افراد پرداخت می شود.
وی به اهمیت ورزش های رزمی اشاره کرد وگفت: ورزش های رزمی باید در اولویت باشند زیرا در صورت تربیت جوانان رزمی کار می توانیم در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی کنیم تا هیچ کشوری فکر تهاجم نظامی به کشور را نداشته باشد.
وی  با بیان اینکه هم اکنون بنده  به عنوان مدیر گروه رشته تربیت بدنی دانشگاه فنی وحرفه ای ومشاور رئیس این دانشگاه مشغول به فعالیت می باشم اذعان کرد:شاید درآینده قصد ورود به سایر عرصه های شهر از قبیل سیاسی را به منظور خدمت هرچه بیشتر به مردم شهرم داشته باشم ولی هم اکنون هیچ تصمیم قطعی در مورد این مسا‌له اتخاذ نشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر