کد خبر: 841861
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
سرپرست بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی خبر داد:
سرپرست بانک توسعه تعاون آذربایجان‌غربی گفت: 70درصد از تسهیلات مربوط به مصوبات کارگروه تسهیل واشتغال در استان پرداخت شده‌است و تسهیلات برخی افراد به دلیل نواقص موجود در پرونده تکمیل نشده‌است.

مهدی تقوی امروز در گفت‌و گو با جوان درارومیه با بیان اینکه بانک توسعه تعاون در راستای توسعه کشور قدم بر می دارد گفت: این موسسه از سال 88 به طور رسمی به عنوان بانک فعالیت خود را آغاز و در این مدت نقش ویژه‌ای در توسعه کشور ایفا کرده است.

سرپرست بانک توسعه تعاون آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از سال 93جهش چشمگیری در ارتقاء رتبه این بانک دراستان صورت گرفته به طوری که توانسته به 80 درصد از تعهدات مالی خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: 70درصداز تسهیلات مربوط به مصوبات کارگروه تسهیل واشتغال دراستان پرداخت شده است وتسهیلات برخی افراد به دلیل نواقص موجود در پرونده پرداخت نشده است.

تقوی گفت: بانک توسعه تعاون آمادگی کامل برای پراخت وام افراد باقی مانده در مصوبات کارگروه تسهیل واشتغال را در تا پایان سال دارد.

وی بابیان اینکه این بانک با سایر نهادها وسازمان ها قرارداد منعقد کرده‌است گفت: تفاهم نامه‌ای میان این بانک با بنیاد شهید واتاق اتحادیه سراسری فرش ایران بسته شده که این بانک توانسته به تمامی تعهدات مالی خود در قبال این بانک‌ها عمل کند.

وی با بیان اینکه این بانک در بخش‌های صنعت ومعدن، کشاورزی، خدمات ومسکن فعالیت ویژه ای دارد افزود: عمده فعالیت این بانک با هدف توسعه بخش‌های مختلف استان در این بخش‌ها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر