کد خبر: 841844
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج عنوان کرد
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج گفت: بخش مهمی از کیفیت فضای یک شهر به سیمای شهری بستگی دارد و نصب انواع اعلامیه‌ها بر روی دیوارها، چهره شهر را نازیبا جلوه می‌دهد لذا این سازمان با نصب تابلوهای، تبلیغات را به سمت استفاده از این تابلوها هدایت می‌کند.

هه‌تاو فریدونی در گفت‌وگو با جوان در کردستان با بیان اینکه 20 عدد تابلوی اعلانات در سطح شهر نصب شده است، اظهار کرد: بر اساس ماده 92 و تبصره 2 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته‌ای بر روی دیوارهای سطح شهر ممنوع است.

وی گفت: بخش مهمی از کیفیت فضای یک شهر به سیما و منظر شهری بستگی دارد از این رو نصب انواع تراکت، پوستر و اطلاعیه بر روی دیوارهای سطح شهر و مبلمان شهری باعث نازیبا شدن چهره شهر می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: نصب پوسترهای تبلغاتی بر روی جداره دیوار خیابان‌های اصلی سطح شهر علاوه بر نازیباشدن فضای بصری موجب می‌شود که کارگران خدمات شهری وقت زیادی برای پاک‌سازی این دیوارها صرف می‌کنند.

فریدونی ادامه داد: این سازمان در راستای رسالت کاری خود و همچین رفاه حال شهروندان اقدام به تهیه 20 عدد تابلوی اعلانات کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس بازدید کارشناسان این سازمان این 20 عدد تابلوهای اعلانات در مسیرهای اصلی و پر ترددسطح شهر نصب شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج افزود: در سنوات گذشته هم 30 تابلو در سطح شهر نصب شده و با نصب این تابلوها، تعداد تابلوهای سطح شهر سنندج به 50 عدد رسیده است.

وی تصریح کرد: چسباندن پوسترها و برچسب‌های تبلیغاتی علاوه بر آلودگی بصری و سیمای شهر، موجب تحمیل هزینه‌های سنگین پاکسازی و امحاء برای این سازمان می‌شود.

فریدونی گفت: شهروندان و شرکت‌ها و موسسه‌های که قصد تبلیغ کالا و یا خدمات خود را دارند در راستای حفظ سیما و منظر شهری و پاکیزه ماندن دیوارها و منازل خود از نصب هر گونه پوستر و تراکت‌های تبلیغاتی بر روی دیوارهای سطح شهر خودداری نمود و در مکان‌های که تابلو اعلات نصب شده نسبت به تبلیغ کالای خود اقدام کنید.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر