کد خبر: 841833
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
فرمانداری ویژه کرج خبرداد
سرپرست معاونت استانداری وفرمانداری ویژه کرج گفت: نظارت برکیفیت محصولات وقیمت کالاها دراین شهرستان تشدید می شود.

علی قنبر زمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود: نظارت بر کیفیت و قیمت اجناس با جدیت از سوی دستگاه های نظارتی و بازرسان دستگاه های مختلف، صورت می گیرد.

 وی اضافه کرد: بر همین اساس دستگاه های نظارتی موظف هستند در آستانه شب عید و در طول تعطیلات نوروز، به صورت روزانه گزراش های خود را به فرمانداری ارسال کنند.

 وی در ادامه به ضرورت نظارت مرکز بهداشت شهرستان کرج بر فعالیت رستوران ها و مراکز طبخ غذا، به ویژه در مسیرهای تردد مسافران نوروزی تاکید کرده و خاطرنشان کرد: شلوغی شب عید نباید باعث شود کنترل بر فعالیت اصناف کاهش یابد، بلکه باید با جدیت بیشتری بر این امور نظارت شود.

وی افزود: در نمایشگاه عرضه محصولات به هیچ عنوان نباید کالاهای قاچاق و همچنین کالاهای خارجی عرضه شود با توجه به حضور در سال اقتصاد مقاومتی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری دستگاه های نظارتی موظف هستند که همه موضوعات را به صورت پیوسته و مستمر رصد کنند.

زمانی ادامه داد: باید ضمن حفظ حرمت کسبه ها و رعایت کرامت شهروندان ، از سود جویی هایی که بعضا در ایام عید رخ می دهد ممانعت به عمل آید.

وی گفت: همه دستگاه های نظارتی مرتبط با بازار شب عید موظف هستند که به گونه ای عمل کنند که رضایت مردم جلب شود و بر همین اساس باید نسبت به همه موضوعات پیدا و پنهانی که باعث ناراحتی شهروندان خواهد شد را رصد کنند.

 زمانی، دستورات لازم برای تهیه میوه شب عید شهروندان کرج را صادر و در خصوص نظارت بر عرضه میوه باکیفیت و با قیمت مناسب به مردم تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار