کد خبر: 841814
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
در 11 ماهه امسال
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی از پرداخت 95 میلیارد ریال صدقه در 11 ماهه امسال در استان خبر داد.
محمد کلامی با اشاره به اینکه مردم استان در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۹۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند، اظهار داشت: صدقات مردمی در همان محل جمع‌آوری شده و برای رفع مشکلات نیازمندان آن منطقه هزینه می‌شود.

وی با اعلام اینکه مردم استان در ۱۱ ماهه سال گذشته ۸۹ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند، تصریح کرد: صدقات جمع‌آوری شده در سرفصل‌های درمانی، جهیزیه، وام کارگشایی، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه شده است.

کلامی با بیان اینکه اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه کمیته امداد است، تاکید کرد: افزایش کمک‌ها ناشی از اعتماد مردم و خیران به این نهاد بوده و روند رسیدگی به امور نیازمندان را سرعت بخشیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تقدیر از کمک مردم و خیران به نیازمندان خاطرنشان کرد: ۳۵۲ هزار خانوار در استان مشترک صندوق صدقات کوچک کمیته امداد هستند که با صدقات خود بخش بزرگی از مشکلات نیازمندان را بر طرف می‌کنند.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ صندوق‌های کوچک صدقات در استان آذربایجان‌شرقی ۳۴ درصد است، تصریح کرد: ۳۷۱ هزار صندوق صدقه کوچک، متوسط و بزرگ در سطح معابر و منازل وجود دارد.

کلامی با اشاره به اینکه سیستم آنی پرداخت شیوه‌ای جدید برای پرداخت آسان و سریع کمک‌های نقدی مردم است، افزود: مردم و خیران استان می‌توانند از طریق شماره گیری #۰۴۱*۱*۸۸۷۷* یا از طریق سامانه پیامکی ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ کمک‌های نقدی خود را در سرفصل های مختلف از جمله صدقه، زکات، مسکن نیازمندان، نذورات، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری، طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، شفا، کوثر، طاها و جهیزیه پرداخت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر