کد خبر: 841673
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
همزمان با سالگرد شهید علی رضایی سردره در بندرعباس :
نخستین یادواره ۱۹ شهید اطلاعات سپاه استان هرمزگان همزمان با سالگرد شهید علی رضایی سردره در بندرعباس برگزارشد.

نخستین یادواره ۱۹ شهید اطلاعات سپاه استان هرمزگان همزمان با سالگرد شهید علی رضایی سردره در بندرعباس برگزارشد.

سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در این یادواره، 14 اسفند ماه را سالروز شهادت شهید "علی رضایی سردره" یکی از شهدای اطلاعات سپاه خواند و اظهار داشت: پیکر این شهید بزرگوار که در 14 اسفند ماه 1365 به شهادت رسید پس از 12 سال به استان آوردند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا راه ولایت را انتخاب کرده و تمام هستی خود را در راه امام(ره) ولایتمداری تقدیم کردند بیان داشت: شهدا بهترین الگو برای نسل های جدید انقلاب هستند.

سردار ترابی تصریح کرد: این یادواره به عنوان نخستین یادواره 19 شهید اطلاعات سپاه در استان هرمزگان برگزار شده و جا دارد تا به پاس خون این شهدا همواره در مسیر ولایت حرکت کرده و قدردان ایثارگری این بزرگواران باشیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس، تقویت هویت اعتقادی در نسل جوان، بیمه کردن جامعه با برگزاری یادواره‌ها، ترویج روحیه ایثار و فداکاری و مقاومت و جامعه عمل پوشاندن به فرمان فرماندهی کل قوا که فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، از جمله اهداف برگزاری این یادواره به شمار می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر