کد خبر: 841669
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش؛
مجتمع آموزشی پالایشگاه نفت بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان و مرضیه گرد معان وزیر آموزش و پرورش در شهرک امام رضا (ع) بندرعباس افتتاح شد.

جاسم جادری استاندار هرمزگان بیان داشت: این اقدام در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ها تعریف شده است و امروز بسیاری از شرکت ها و سازمان های اقتصادی و تولیدی در هرمزگان می توانند از پالایشگاه نفت بندرعباس الگو بگیرند و چنین اقداماتی را انجام دهند.

جادری افزود: هرمزگان از وجود شرکت های بزرگ بهره مند است اما این شرکت ها از مسئولیت اجتماعی خود غافل بوده اند و گام چندانی در ارتباط با مسئولیت اجتماعی خود برنداشته اند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: امیدواریم احداث این مجتمع آموزشی موجب شود، دیگر صنایع و شرکت های بزرگ در استان نیز در این زمینه با احداث مدرسه، بیمارستان و مسجد و دیگر موارد، مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنند.

مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع احداث شده و زیربنای فضای آموزشی آن نیز دو هزار و ۷۰۶ متر مربع است.

مجتمع آموزشی پالایشگاه نفت بندرعباس در مدت یک سال با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرک امام رضا (ع) بندرعباس احداث و جهت استفاده دانش آموزان به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر