کد خبر: 841666
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
شهردار کلانشهرکرج تاکید کرد
شهردار کرج با اشاره به فعالیت‌های شهرداری کرج همزمان با فرا رسیدن سال جدید در قالب «ستاد استقبال از بهار» گفت: سازمان ها و مناطق 12 گانه تحت پوشش شهرداری این کلانشهر با انسجام و وحدت به دنبال اجرای برنامه‌های بدون نقص، به منظور تسهیل در سفرهای مسافران نوروزی به این کلانشهر هستند.

علی ترکاشوند گفت: هر ساله شهرداری کرج همزمان با نزدیک شدن به سال نو، «ستاد استقبال از بهار» را با همکاری تمام حوزه های این دستگاه تشکیل می دهد تا در راستای ایجاد هماهنگی، همدلی و تعامل مؤثر بین بخشی و فرا بخشی، همچنین تسهیل در فرآیند سفر مسافران نوروزی، ارتقای کیفی و کمی خدمات در سطح شهر گام های مطلوبی را بردارد.

شهردار کرج اظهار داشت: ایجاد آرامش و امنیت، سهولت در تردد، افزایش کیفیت اسکان، پذیرایی درخور و ایجاد سفری خاطره‌انگیز برای مسافران از اهداف اساسی ستاد مذکور است و هماهنگی متقابل بین سازمانها، مناطق، معاونت ها و سایر حوزه های ذیربط این دستگاه‌ موجب می شود مسافران در سفرهای نوروزی خاطره ای ماندگار را از این کلانشهر داشته باشند.

ترکاشوند ادامه داد: ارتقاء مبلمان شهری، کاشت نهال و گل‌های فصلی در میادین و بوستانها، انجام اقدامات زیباسازی به ویژه در هسته مرکزی شهر و بخش‌های پرتراکم، رنگ‌آمیزی جداول، رفع سد معبر، نور پردازی، بهسازی معابر، نصب بنر و تابلوهای راهنما و پیام های فرهنگی ویژه مسافران نوروزی و تعمیر و ساماندهی سرویس های بهداشتی در شهر از جمله اقداماتی است که در آستانه سال نو از سوی این ستاد انجام می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: لغو حفاری‌ها از 15 اسفند و لکه‌گیری معابر با اولویت معابر اصلی از ابتدای اسفندماه آغاز گردیده و تسریع در اتمام پروژه‌های در دست اجرا و نظافت شهر از نخاله‌های عمرانی مورد تأکید ویژه شهرداری این کلانشهر قرار دارد که این مهم به پیمانکاران ابلاغ شده است.

شهردار کلانشهر کرج یادآور شد: نصب المان نوروزی در میادین شهر، چیدمان سفره هفت، توزیع مناسب میوه پایان سال، برنامه‌ریزی برای چهارشنبه آخر سال، ارائه خدمات ایمنی و آموزش‌های پیشگیرانه سازمان آتش نشانی، اقدامات مربوط به پنجشنبه آخر سال و آمادگی کامل سازمان آرامستانها جهت تمهیدات لازم در اماکن متبرکه از دیگر فعالیت های ستاد استقبال از بهار شهرداری کرج است.

ترکاشوند در پایان بیان کرد: مدیریت شهری کرج به دنبال آن است تا شهروندان و مسافران نوروز 96 شاهد جلوه متمایزی از ایران کوچک باشند و طی ایام نوروز حس طراوت و شادابی همراه با حیات مجدد طبیعت در شهر نمایان گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار