جلالی افزود: با توجه به ترافیک معابرکلانشهر تبریز به ویژه در روزهای اسفند ماه حداکثر توان ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریزدر خدمت شهروندان محترم بوده و ازاول اسفندماه جاری تا سیزده فروردین سال 96 کلیه کارکنان اجرایی اعم از اتوبوسرانان و عوامل فنی و پشتیبانی با آماده باش کامل به خدمات رسانی مشغول خواهند بود.
وی از شهروندان درخواست کرد با مدیریت زمان سفر و عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و بهرهگیری از ناوگان حمل و نقل شهری زمینه خدمت رسانی مطلوبتر را برای خدمتگزاران در شرکت واحد فراهم کنند.
وی خاطر نشان کرد :جهت تسهیل در رفت وآمد شهروندان و مسافرین عزیز در ایام تعطیل آخر سال ساعت کاری از 20/30 به ساعت 21 افزایش یافته است تا خدمات بهینه ای به شهروندان ارائه نماییم و در همین راستا گشتهای نظارتی نیز با همکاری عوامل مرکز کنترل هوشمند و مدیران پایانه های اتوبوسرانی بر نحوه خدمات رسانی و عملکرد اتوبوس ها و رفع مشکلات احتمالی نظارت کامل خواهند داشت تا بتوانیم رضایت حداکثری همشهریان عزیز را کسب نمائیم.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز یکی دیگر از اقدامات مهم و اساسی شرکت را در آستانه سال جدید راه اندازی اتوبوسهای گردشگری عنوان کرد و افزود: محوری ترین خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی در ایام نوروز مطابق سالهای گذشته ،ارائه خدمات رایگان بیش از پیش برای مسافرین و میهمانان نوروزی در قالب اتوبوسهای گردشگری برای بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی نیز انجام خواهد گرفت.
وی در پایان یادآور شد با همکاری سازمان عمران و توسعه ، کار بهسازی ،لکه گیری و مرمت مسیر تندرو نیز آغاز شده تا بتوانیم در مسیر تندرو نیز با تمامی توان در خدمت شهروندان عزیز باشیم