کد خبر: 841646
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریزوحومه از بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریز درآستانه سال جدید خبر داد.
فرخ جلالی با تاکید بر استمرار خدمات رسانی در ناوگان حمل ونقل عمومی تصریح کرد با بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوسرانی در72 خطوط شهری وحومه از دهم اسفند ماه سالجاری تا سیزده فروردین ماه 96 به طوری که اتوبوس های این شرکت به تعداد کافی و لازم، مبادرت به جابجایی شهروندان محترم در سطح شهر تبریزخواهند کرد.

جلالی افزود: با توجه به ترافیک معابرکلانشهر تبریز به ویژه در روزهای اسفند ماه حداکثر توان ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریزدر خدمت شهروندان محترم بوده و ازاول اسفندماه جاری تا سیزده فروردین سال 96  کلیه کارکنان اجرایی اعم از اتوبوسرانان و عوامل فنی و پشتیبانی با آماده باش کامل به خدمات رسانی  مشغول خواهند بود.

وی از شهروندان درخواست کرد با مدیریت زمان سفر و عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و بهره‌گیری از ناوگان حمل و نقل شهری زمینه خدمت رسانی مطلوب‌تر را برای خدمت‌گزاران در شرکت واحد فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد :جهت تسهیل در رفت وآمد شهروندان و مسافرین عزیز در ایام تعطیل آخر سال  ساعت کاری از 20/30 به ساعت 21 افزایش یافته است تا خدمات بهینه ای به شهروندان ارائه نماییم و در همین راستا گشتهای نظارتی نیز با همکاری عوامل مرکز کنترل هوشمند و مدیران پایانه های اتوبوسرانی بر نحوه خدمات رسانی و عملکرد اتوبوس ها  و رفع مشکلات احتمالی نظارت کامل خواهند داشت تا بتوانیم رضایت حداکثری همشهریان عزیز را کسب نمائیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز یکی دیگر از اقدامات مهم و اساسی شرکت را در آستانه سال جدید راه اندازی اتوبوسهای گردشگری عنوان کرد و افزود: محوری ترین خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی در ایام نوروز مطابق سالهای گذشته ،ارائه خدمات رایگان  بیش از پیش برای مسافرین و میهمانان نوروزی در قالب اتوبوسهای گردشگری برای بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی نیز انجام خواهد گرفت.

وی در پایان یادآور شد با همکاری سازمان عمران و توسعه  ، کار بهسازی ،لکه گیری و  مرمت مسیر تندرو نیز آغاز شده تا بتوانیم در مسیر تندرو نیز با تمامی توان در خدمت شهروندان  عزیز باشیم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر