کد خبر: 841637
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریزخبر داد:
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری جشنواره ایده های برتر تبریز 2018 درفروردین ماه سال 96 خبر داد.
حجت الاسلام احمد حمیدی  با اعلام این خبر اظهارداشت: سال 2018 میلادی که سال پایتختی تبریز در بین کشورهای جهان اسلام است، فرصت مناسبی برای تجلی جدیت مدیریت شهری تبریز در استفاده از ظرفیت مردم برای آبادانی و توسعه بیش از گذشته این کلانشهر تاریخی فرهنگی به حساب می آید.

حجت الاسلام احمد حمیدی  با اعلام اینکه تبریز 2018 نیازمند  فکرهای خلاق و نو است، افزود: به منظور بهره گيري ازافکارايده پردازان و ایجاد مشارکت شهروندان، جشنواره ملی ايده های برتر توسط شهرداری کلانشهر تبریز به عنوان مهمترين جشنواره ايده استان در هفت محور فرهنگی، اجتماعی وهنری، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهری، گردشگری، محیط زیست، زیبا سازی واقتصاد  شهری، طراحي و به اجرا گذارده شده است.

حجت الاسلام احمد حمیدی در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: ایجاد بستر برای مشارکت داوطلبانه شهروندان در تصمیمات کلان شهری، افزایش تعلق‌خاطر به منابع هویت‌بخش شهرواحساس مشارکت آحاد شهروندان در تعیین سرنوشت شهر، ازاهم اهداف برگزاری این جشنواره است.

حمیدی افزود: تقویت نوآوری و خلاقیت در میان شهروندان و تبدیل ایده‌ها به پروژه‌های اجرایی طی یک فرآیند در جهت رفع چالش‌های شهر از دیگر اهداف برگزاری جشنواره ایده‌های شهروندی است.

حمیدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه ایده های برتر تبریز 2018 روز سه شنبه 29 فروردین ماه سال 1396 افتتاح می شود و شهروندان عزیز می توانند از ساعت 9 صبح تا 7 عصر طی روزهای 29 لغایت 31 فروردین ماه از این نمایشگاه در محل پارک ائل گلی تبریز بازدید نمایند. روز 31 فروردین هم مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان در محل تالار اندیشه خواهد بود.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز به برگزاري كارگاه‌هاي توانمندسازي جوانان در طول زمان برپايي نمايشگاه اشاره كرد واظهارداشت: كارگاه‌ها در قالب بحث تجاري‌سازي حوزه تبديل علم به ثروت، بررسي شيوه‌هاي ثبت اختراع و صيانت از حقوق مالكيت معنوي برگزار مي‌شود.

وی افزود: شهروندان می توانند از طریق وب سایت این جشنواره، ایده ها و دستاوردهای علمی فرهنگی خود را در دو بخش ایده ها و اختراعات به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر