کد خبر: 841632
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان :
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در هفتمین جشنواره علمی جابر بن حیان ، 17 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی استان شرکت کردند.
 غفار محمدی که در آیین تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره علمی جابر بن حیان شاهروددر کانون شهید بهشتی سخن می گفت، افزود: در این جشنواره 6هزارو 500 تحقیق علمی با کمک یک هزارو200 نفراز معلمان و اولیا توسط دانش آموزان اجرا شد.
وی ادامه داد: برای رسیدن به قله های علمی باید تولید علم از دوره ابتدایی بسترسازی شود که جشنواره جابرابن حیان ظرفیت بسیار خوبی در این راستا است.
حمیده محبی معاون آموزش ابتدایی شهرستان شاهرود هم گفت: چهار هزارو 668 دانش آموز دوره ابتدایی شاهرود با یک هزارو556 تحقیق علمی در جشنواره جابرابن حیان شرکت کردند.
وی افزود: پس از بررسی و داوری آثار، یک هزارو 253 اثر به مرحله بعد راه یافتند و در نهایت 200 اثر در نمایشگاهی که برای این منظور برگزار می شود، عرضه می شود.
همچنین روز شنبه با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و جمعی از دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان ، نمایشگاه برگزیده جشنواره جابرابن حیان در شاهرود گشایش یافت.
این نمایشگاه از روز یکشنبه به مدت یک هفته برای بازدید عموم باز است.
در شهرستان شاهرود 28 هزارو600 دانش آموز در 218 آموزشگاه تحصیل می کنند.
در این شهرستان دو هزار و 56 نیروی انسانی به دانش آموزان خدمت رسانی می کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر