کد خبر: 841470
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران مطرح کرد:
امسال، جشن نیکوکاری در روزهای چهارشنبه، هجدهم اسفند ماه به میزبانی بیش از چهار هزار مدرسه، پنج شنبه نوزدهم اسفند ماه در بیش از ۲۰۰ پایگاه شهری و جمعه، بیستم اسفند ماه در ۱۶ پایگاه نماز جمعه برگزار می شود.

برگزاری جشن نیکوکاری سال ۹۵ با رویکرد تحولی و تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی به منظور استفاده از توانمندی ها،امکانات و ظرفیت ها و با هدف فرهنگ سازی،اطلاع رسانی،ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب مبنی بر تامین نیازهای خانواده های نیازمند برنامه ریزی شده است.

به گزارش جوان آنلاين، محمدهادی سیف، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری هر چه باشکوه تر جشن نیکوکاری سال جاری، ضمن تاکید بر ضرورت تعامل تمامی دستگاه های اجرایی به منظور استفاده از امکانات موجود در برگزاری هرچه بهتر جشن نیکوکاری، اظهار کرد: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از ۱۸ الی ۲۰ اسفند ماه با شعار «بهار همدلی و شکوه مهربانی» در بیش از ۲۰۰ پایگاه در استان تهران برگزار می شود.

وی افزود: امسال، جشن نیکوکاری در روزهای چهارشنبه، هجدهم اسفند ماه به میزبانی بیش از چهار هزار مدرسه، پنج شنبه نوزدهم اسفند ماه در بیش از ۲۰۰ پایگاه شهری و جمعه، بیستم اسفند ماه در ۱۶ پایگاه نماز جمعه برگزار می شود.

سیف با بیان اینکه تعداد پایگاه های جشن نیکوکاری استان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، گفت: استفاده از توانمندی ها، امکانات و ظرفیت دستگاه های اجرایی، اصناف، اتحادیه ها، بانک های عامل و فروشگاه های زنجیره ای در دستور کار قرار گرفته است.

معاون توسعه مشارت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه این نهاد در استان تهران با کمک های مردمی و خیران در جشن نیکوکاری، سعی دارد نیازمندی های نیازمندان را در آستانه سال نو رفع کند، تاکید کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده نیکوکاران تا پایان سال با اولویت نیازمندی بیشتر بین افراد کم بضاعت تقسیم می شود.

سیف بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بالقوه جامعه به منظور مشارکت طبقات مختلف در کمک رسانی به محرومان را از مهم ترین برنامه های تاثیرگذار در جشن نیکوکاری عنوان کرد.

شايان ذکر است؛ در چهار پایگاه اصلی شهر تهران از جمله امام زاده صالح (ع) ، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، پارک دانشجو و ایستگاه مترو امام خمینی (ره) در ۱9 اسفند ماه برنامه های متنوع، جشن نیکوکاری برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار