کد خبر: 841449
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی اردبیل:
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: برطرف کردن موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از اولویت اساسی برخوردار است و مشکلات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل پیگیری می‌شود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،هاشم مظفری در جلسه مرکز خدمات‌ سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی ما برطرف کردن موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلات سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پیگیری می‌شود تا دغدغه‌ها و نگرانی‌های سرمایه‌گذاران برطرف شود.

وی با اشاره به این‌که پرونده‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به طور منظم هر هفته در اردبیل مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: در این زمینه راهکارهای حمایتی مبنای کار قرار گرفته تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای در منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: جلسات پنجره واحد سرمایه‌گذاری نیز با محوریت برطرف کردن موانع سرمایه‌گذاری و بررسی سرمایه‌گذاران جدید بخش خصوصی تشکیل می‌شود که این جلسیات می‌تواند گام بزرگی در توسعه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی داشته باشد که از دستگاههای اجرایی انتظا داریم روند خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران را تسهیل بخشند.

مظفری از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات قبل و بعد از صدور مجوز به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل نسبت به سالهای قبل توسعه یافته و این امر رونق اشتغال منطقه را به دنبال داشته است.

وی با بیان این‌که زیرساختهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط دستگاههای اجرایی استان باید به طور همه‌جانبه فراهم شود، تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یک اولویت اساسی است که نیاز است تمام دستگاههای اجرایی خود به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد رشد و شکوفایی استان در بخش اقتصادی باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر