کد خبر: 841386
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز عنوان کرد؛
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از استمرار طرح ضربتی آسفالت‌ریزی و لکه‌‌گیری در سطح شهر خبر داد.
محمدحسین اسحقی با بیان این مطلب یادآور شد: برودت کم‌سابقه، بارش‌های مداوم و اجرای خدمات زمستانی با تجهیزات سنگین و نیمه سنگین، امسال بخش‌ قابل‌توجهی از آسفالت مسیرهای اصلی و فرعی و کوچه‌ها را با آسیب‌هایی مواجه کرده‌است؛ از این رو، اکیپ‌های آسفالت‌ریزی معاونت فنی‌و‌عمرانی و مناطق، در روزهای اخیر، عملیات آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری را به صورت شبانه در سطح شهر آغاز کرده‌اند.
 وی اضافه کرد: این عملیات هم‌اکنون در بخش‌های اولویت‌دار مرکز شهر، محدوده خیابان امام (ره) و مسیر بی‌.آر.تی و خیابان آزادی، به صورت مداوم، در حال اجرا است و در فازهای بعدی، وارد محلات و محدوده‌های فرعی‌تر خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به ممنوعیت حفاری شرکت‌های خدماتی تا نیمه فروردین ۹۶، اظهار داشت: بخش قابل‌توجهی از عملیات لکه‌گیری و ترمیم آُسفالت سطح شهر، مربوط به اصلاح بخش‌هایی است که در اثر حفاری‌های خدماتی مخدوش شده است.
اسحقی یادآور شد: از حیث فناوری‌های روسازی، آسفالت همواره تحت‌تاثیر شرایط جوی و وضعیت تردد قرار دارد؛ از این رو، نظارت و رسیدگی به وضعیت آسفالت، از ماموریت‌های دایمی معاونت فنی و عمرانی است.
وی تاکید کرد: شهروندان با استفاده از سامانه اطلاع‌رسانی ۱۳۷ می‌توانند در این نظارت‌ها، یاری‌رسان مدیریت عمرانی شهرداری تبریز باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر