کد خبر: 841382
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان:
در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هنوز عطر خداوند به مشام می‌رسد و حتی شاهد هستیم توریست‌های خارجی نیز در این مکان‌ها حاضر می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان، از آغاز نام نویسی اردوهای راهیان نور اصفهان از دهم اسفندماه خبر داد و گفت: خاطرات دفاع مقدس برای دشمنان یک کابوس است، برای معرفی کردن این قدرت نرم که زیر شاخه آن مقاومت، ایمان، شجاعت و پایمردی است، اردوهای راهیان نور یکی از بهترین اقداماتی است که می‌توان انجام داد.

سرهنگ علی مقوا ساز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان، در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تقدیر از فعالیت‌های اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف گفت: امروز انقلاب اسلامی در اوج افتخار سربلندی و عزت است، امروزه انقلاب اسلامی محصور در ایران نیست و هرآزادی‌خواه و مسلمانی از آن بهرمند می‌گردد.

وی در ادامه افزود: در زمان رژیم منحوس پهلوی امریکا به عنوان کدخدای ایران بود و همه چیز کشور را در اختیار داشت، واکنون  که بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی  می گذرد علی رغم همه فشارها  می بینیم که آمریکا در اوج ذلت و خفت و حقارت و پستی  قرارگرفته است  و  دولت امریکابه این وضعیت رسیده است که در محافل رسمی این کشور بر ناتوانی حاکمیت آمریکا در اداره کشورش اعتراف می‌کند،

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان  گفت : زمانی بودکه رژیم صهیونیستی بفکر حکومت بر نیل تا فرات بود اما امروزکارشان به جایی رسیده است که نخست وزیراسرائیل درسازمان ملل می ایستد ویک دقیقه به نشانه اعتراض  ازصحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه تا ۲۵سال دیگر صهیونیست  وجود ندارد سکوت می کند و از این حرف به وحشت افتاده‌است .

سرهنگ مقوا ساز با اشاره به محرومیت و محدودیت‌های کشور در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: زمانی بود که ما وارد کننده سیم خاردار بودیم اما امروز به سطحی از قدرت رسید ه ایم که با توان موشکی و نظامی خود بنابر فرمایش رهبری توان یکسان نمودن تل آویو رابا خاک داریم.

فرمانده بزرگترین ناحیه نظامی سپاه کشوراعلام داشت : امروز نهرهای خون جوشان  وخروشان مسلمانان در اقصی‌نقاط جهان اسلام در حال اتصال به یکدیگر است و این نقطه اتصال در حال شکل گرفتن وروشن شدن می باشد وازاین پیوند ،دنیای پوشالی دشمنان به جهنمی دهشناک  تبدیل خواهد شد.

وی انقلاب بزرگ اسلامی راموجب احیای روح و جان درکالبد جهان اسلام و ملتهای مظلوم دانست وبیان کرد : فرهنگ  انقلاب اسلامی تا کشورهای عراق ، لبنان ، یمن ،فلسطین سوریه ،افغانستان  وتاشاخه هایی از افریقا و مرزهای میان ماری پیش رفته وامروز روند شعله انقلاب اسلامی با این پیوند ونهضت های مسلمین توانسته، رژیم صهیونیستی وامریکا و ایادیش را درمعرض یکی از داغ‌ترین شکست‌های تاریخ قراربدهد.

 سرهنگ مقوا ساز خاطر نشان کرد : بسیجیان ایران در حوزه های جنگ سخت ونرم بسیار خوب درخشیده اند وهر لحظه آماده فرمان مقتدای خود هستند تا منافع وپایگاههای نظامی خناسان به این مرزو بوم  را در سراسر جهان یه جهنمی دیدنی تبدیل نمایند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان با اشاره به رشد علمی و مادی و معنوی کشور به ویژه در نسل جوان، اظهار کرد: همه دستاوردهایی که شاهد آن هستیم به برکت انقلاب اسلامی است و این انقلاب تا ظهور امام زمان(عج) انشاالله ادامه پیدا خواهد کرد.

سرهنگ مقواسازدر ادامه اردوهای راهیان نور را یکی از اصلی ترین مؤلفه‌های قدرت نرم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اتفاقی در دوران دفاع مقدس رخ داد که خاطره آن برای دشمنان ما یک خواب آشفته است، برای معرفی کردن این قدرت نرم که زیر شاخه آن مقاومت، ایمان، شجاعت و پایمردی است، اردوهای راهیان نور یکی از بهترین اقداماتی است که می‌توان انجام داد و در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هنوز عطر خداوند به مشام می‌رسد و حتی شاهد هستیم توریست‌های خارجی نیز در این مکان‌ها حاضر می‌شوند.

وی سرزمین‌های دوران دفاع مقدس را مایه افتخار دانست و تصریح کرد: شهدای بسیاری از اصفهان در مناطق عملیاتی به خاک و خون کشیده شدند و افتخار آفرینی کردندوشهدا کاری کردند که دشمنان هنوز جرأت مقابله نظامی با ایران را ندارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های مناسب برای حضور زائران  راهیان نوربرای حضور در مناطق عملیاتی با استفاده از اتوبوس و وسیله شخصی فراهم آمده است و علاقمندان می‌توانند از طریق ثبت نام درمساجد و رده‌های مقاومت بسیج از تاریخ دهم اسفند ماه اقدام کنند، اعزام‌ها از بیستم اسفندماه آغاز شده و تا دهم فروردین سال آینده نیزادامه  خواهد داشت.

وی از مسؤولان و مدیران شهر درخواست کرد شرایط را برای حضور اقشار مختلف جامعه در اردوهای راهیان نور فراهم کنند و افزود: یکی از مهمترین شاخصه‌های ما در راهیان نور موضوع ایمنی مردم است، به همین جهت همه مسائل ایمنی دیده شده است و بهترین سیستم ترابری استان در خدمت همشهریان قرار دارد، پیش بینی حضور ۷ هزار نفر در این اردوها از اصفهان شده است.

سرهنگ مقواساز ادامه داد: مبلغ ثبت نام برای کسان که قصد اعزام با خودروی شخصی را دارند هرنفر ۴۰ هزار تومان برای اسکان و غذا است، برای کسانی که قصد اعزام با اتوبوس را دارند یکصدو۱۰هزار تومان در نظر گرفته شده است، برای اقشار محروم این هزینه ۵۰ درصد تخفیف خواهد داشت، مناطق عملیاتی قابل بازدید شلمچه، خین، اروند، چزابه، طلائیه و شرهانی خواهد بود، بهترین روایتگرها در مناطق اصلی عملیاتی در خدمت مردم هستند برای روایتگری دفاع مقدس.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان، با بیان اینکه کردستان محل رشادت‌های بزرگ رزمندگان و فرماندهان اصفهان است، اظهار کرد: در این مناطق جاذبه‌های بسیار در حوزه دفاع مقدس برای بازدید کنندگان وجود دارد و مردم استقبال خوبی از اردوهای راهیان نور غرب کرده‌اند.

ارائه حدود یک ونیم میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی توسط بسیج در اصفهان

وی از اضافه شدن 2 هزار متر مربع به فضای ورزشی بسیج در اصفهان خبر داد و گفت: یک هزار متر هم در سال آینده احداث خواهد شد، که این فضا در غالب سالن‌های سرپوشیده نه دی و صالحین و سالن تیراندازی است، دارالقرآن بسیج خواهران اصفهان در ماه آینده با 800 متر مربع مساحت در 5 طبقه راه اندازی خواهد شد، همچنین 2 هزار متر مربع حوزه و پایگاه بسیج ساخته شده است.

سرهنگ مقواساز با اشاره به اهمیت پرداختن به اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: حدود یک و نیم میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی در قالب 68 طرح اقتصاد مقاومتی به فعالین این عرصه با بررسی و بازرسی‌های دقیق ارائه شده است، همچنین از خیرین شهر اصفهان بابت زائرسرای فاطمیه بسیج اصفهان که امسال به دومین سال فعالیت خود رسیده تشکر می‌کنیم، امسال تلاش کردیم این وام‌ها را به صنایع دستی با توجه به ظرفیت‌های اصفهان معطوف کنیم، ضمن اینکه بسیج از نخبگانی که در زمینه شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت‌های علمی طرح داشته باشند حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: نیروی مقاومت بسیج یکصد طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، درمانی و جهادی در 5 منطقه محروم و حاشیه نشین اصفهان انجام داده‌اند و هفته آینده در یکی از محله‌های محروم با برپایی بیمارستان‌های صحرایی خدمات درمانی رایگان ارائه می‌گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق اصفهان، با اشاره به حضور گردشگران و مسافران نوروزی در اصفهان، تصریح کرد: در مناطق گردشگری و توریستی اصفهان برنامه‌های متعدد فرهنگی و نماز جماعت برگزار خواهد شد، 18 سال است از امامزاده ابوالعباس خوراسگان اصفهان مردم حرکتی مردمی تحت عنوان آخرین لحظه نخستین پیمان را در روز پایانی سال انجام خواهند داد، که هدف از این برنامه تجدید میثاق با شهدا است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار