کد خبر: 841381
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
شهردار اصفهان :
فاز اول شهرک سلامت تا قبل از نوروز 96 افتتاح و فاز دوم آن نیمه اول سال آینده افتتاح می شود.

شهردار اصفهان در حاشیه برگزاری چهل و نهمین هفته از برنامه های هر هفته چند افتتاح و مراسم بهره برداری از پروژه   دوربرگردان های میدان احمدآباد، ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: احتمال اینکه ریاست جمهوری قبل از پایان سال جاری به اصفهان سفر کنند بسیار زیاد است، از این رو تخمین زده می شود بتوانیم فاز اول پروژه شهرک سلامت را در روز 25 یا 26 اسفند ماه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری برسانیم.

مهدی جمالی نژاد افزود: فازهای بعدی شهرک سلامت با سرعت در حال انجام است و فاز دوم آن در نیمه اول سال آینده افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در این هفته دوبار مراسم افتتاح پروژه در شهر اصفهان برگزار شده است، گفت: سال ها قرار بود این پروژه عملیاتی شود که به خاطر ترافیک سنگین و ازدحام شهری امکان اجرای دور برگردان میدان احمدآباد فراهم نمی شد تا اینکه خوشبختانه با همت شهرداری مناطق 4 ، 3 و 10 محقق شد و کمک بسیاری به روان سازی ترافیک در این نقطه از شهر می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به یک سال از تصمیم گیری ها برای احداث پل صاحب روضات می گذرد اما با تامل در پی فرصتی هستیم تا در زمان مناسب توأم با کاهش ترافیک بزرگراه شهید خرازی، این پروژه را عملیاتی کنیم.

جمالی نژاد به اجرای طرح مشارکتی تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت : برای آزادسازی  و ساخت این پروژه مشارکتی بزرگ، حدود 60 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی تاکید کرد: این پروژه به صورت تجاری، مسکونی و پارکینگ طبقاتی خواهدبود و می تواند مشکل پارک خودروها در محور پروین و خیابان های اطراف آن را برطرف کرده و در عین حال بار ترافیکی ابتدای خیابان عطار نیشابوری و انتهای خیابان پروین را پوشش دهد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه هایی که اوایل امسال کلنگ زنی شدند، افتتاح شده و یا تا اواخر سال افتتاح می شوند و برخی پروژه هایی که سال گذشته کلنگ زنی شدند امسال مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه هایی که در حال حاضر نیز کلنگ زنی می شوند، در ابتدای سال آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند، تاکید کرد: سال آینده ممکن است برنامه "هر هفته چند افتتاح" هفته ای چند روز برگزار شود و پروژه ها با سرعت به نتیجه برسند که این نشان دهنده پیشرفت چشمگیر پروژه های شهر اصفهان است.

جمالی نژاد به شهروندان اصفهانی نوید داد با توجه به اینکه اصفهان در دوران طلایی توسعه پایدار عمران شهری قرار دارد، پروژه های محله محور و پروژه های بزرگ شهری توام پیش خواهد رفت و سال آینده بسیاری از پروژه هایی که آرزوی چندین ساله مردم شهر اصفهان بوده است، مانند پروژه سالن همایش های بین المللی امام خامنه ای(مدظله العالی)، نمایشگاه بزرگ اصفهان و فاز 3 خط یک قطار شهری در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه هایی برای تقویت صنعت گردشگری اصفهان، گفت: گردشگری گونه های مختلفی دارد و بسیاری از پروژه ها در راستای تشویق و ترغیب گردشگران برای حضور در شهر اصفهان انجام می شود، به عنوان مثال با افتتاح شهرک سلامت می توانیم گردشگری سلامت را گسترش داده و بیماران مختلف را از کشورهای حاشیه ای برای درمان در این شهر میزبان باشیم.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: شهرک سلامت یک پروژه بین المللی است و تمام کشورهای اطراف را نیز تحت پوشش قرار می دهد و قرار است پزشکان مطرح ایران و جهان در این شهرک مستقر شوند.

وی یادآور شد: پروژه های فضای سبز وخدماتی همگی در راستای ارتقاء زیر ساخت های گردشگری در شهر اصفهان انجام می شود .

جمالی نژاد با اشاره به افزایش دو برابری میزان سرمایه گذاری ها در شهر اصفهان نسبت به ده سال گذشته، تاکید کرد:  بسیاری از سرمایه گذاری ها در بخش هتل سازی انجام می شود و سال های آینده تعدادی از این هتل ها به بهره برداری        می رسد و میزان کسری هتل در شهر اصفهان را جبران می کند. دیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با ابراز خرسندی از اتمام عملیات اجرایی دوربرگردان های میدان احمدآباد اظهارکرد: امروز و با بهره برداری از این پروژه ترافیک میدان احمدآباد روان می شود

در ادامه این افتتاحیه عبدالرسول امامی شهر دار منطقه 10 اصفهان اظهار داشت : : پروژه میدان احمد آباد در سال 73 به بهره برداری رسید و این دور برگردان تقریباً تکمیل آن پروژه می باشد.


وی اضافه کرد: در آن زمان با توجه به حجم کم تردد خودروها ، ضرورت احداث دوربرگردان برای این میدان احساس نمی شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار