کد خبر: 841380
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
سليمه يانگ هي جو ازکشور چين:
من واقعاً ایران را بخاطر زیبائی هایش،آداب و رسوم ومردم هنرمندش دوست دارم، مردم ايران بسيار مهربان ،خونگرم و دوست داشتني هستند

پلیس اصفهان دریک اقدام بسیار زیبا  ضمن نصب غرفه راهنمای گردشگران در ضلع شمال غربی میدان تاریخی امام خمینی (ره) با بکار گیری تعدای مترجم  جهت راهنمایی گردشگران خارجی ،دفتر نظرات وپیشنهادی نیز برای  اعلام نظرگردشگرانی که از اصفهان و اماکن تاریخی و دیدنی این شهر رادارند، مورد توجه گردشگران واقع شده است .این دفتر که مملو از خاطر ویاداشت های بسیار زیبا می باشد مسئولیت مسئولان ذی ربط استان را دو چندان نموده که با دقت نظر به تمام ابعاد برنامه های کاری توجه ویژه داشته باشند .

سليمه يانگ هي جو  ازکشور چين

او در دفترنظرات پلیس گردشگر اصفهان  نوشته است وقتي مي خواستم به کشورايران سفرکنم خيلي از اقوامم به من گفتند كه ايران كشور بسيار خطرناك و فاقد امکانات رفاهی است،اما من با مطالعات اولیه این نظریه را در فکر خودم رد کردم و اندیشیدم ایران حدود 80 میلیون جمعیت داردو چطور می شود این تعداد از انسان فاقد برنامه وامکانات باشند و دانستم كه آنها اشتباه مي کنند وبر اثر تبلیغات سوء ایران را بد معرفی نموده اند.

من از 11 تا 27 نوامبر در ايران هستم، اين اولين باري است كه به کشور ایران آمدم، من واقعاً ایران را بخاطر زیبائی هایش،آداب و رسوم ومردم هنرمندش دوست دارم، مردم ايران بسيار مهربان ،خونگرم و دوست داشتني هستند. بسياري از مردم اين جا به من محبت وكمك كردند.

من هر روز از بازار ، آثار تاریخی و آداب و رسوم مردم اصفهان عكس مي گيرم و عكس ها را در شبكه اينترنت مي گذارم و براي دوستانم مي فرستم و عكس ها را نشان مي دهم. الآن فكر مي كنم با این اطلاع رسانی که کردم اقوامم نظرشان و افكارشان راجع به ايران تغيير كرده است.

امید وارم دفعه ديگر سعی می کنم با اقوامم به ايران بیایم من واقعاً اين كشور را دوست دارم .

17 نوامبر سليمه يانگ هي جو  ازکشور چين

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر