کد خبر: 841374
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
آيت‌الله نوري‌همداني بر اجماع نيروهاي انقلابي تأکيد کرد و اظهار داشت: بايد براي انتخابات در ميان انقلابي‌ها يک اجماع صورت گيرد و همه انقلابي‌ها با فداکاري يک نفر را معرفي کنند.
به گزارش رسا، آيت‌الله حسين نوري‌همداني در ديدار مهرداد بذرپاش، با تأکيد بر اينکه بايد سعي شود حداکثر مردم در انتخابات شرکت کنند، گفت: دشمنان اسلام قبل از انقلاب سعي مي‌کردند اينگونه تبليغ کنند که دين اسلام پاسخگوي احتياجات مردم در همه ابعاد نيست. استاد برجسته درس خارج حوزه علميه قم اظهار داشت: امام راحل با اين انقلاب ثابت کرد که اسلام مي‌تواند پاسخگوي کل جهان در همه زمينه‌ها باشد و تمام احتياجات بشر را پاسخگو است؛ ما با اين منطق و نظام پيش آمده‌ايم و مردم هم شيفته اين اسلام هستند.

وي بيان داشت: بايد زمينه‌اي فراهم شود که مردم همانند دوران جنگ تحميلي با شور به ميدان بيايند؛ در اسلام فقر و ظلم و جهل نبايد وجود داشته باشد و اسلام آموزه‌هايي به وجود آورد تا اين سه معضل را از جامعه ريشه‌کن کند، به ويژه فقر که مشکلات متعددي به وجود مي‌آورد. آيت‌الله نوري‌همداني افزود: در اسلام برنامه بر کار، کوشش و فراواني تنظيم شده و از اول هم به مردم قول داده شده که اسلام در اين مملکت مي‌خواهد پياده شود و از بين بردن فقر از نخستين شعارهاي سرلوحه کار بوده است. وي با بيان اينکه ما هيچ‌گاه شخص را معين نمي‌کنيم و غيبت شخص خاصي را نمي‌کنيم، تصريح کرد: ما مي‌گوييم که اسلام به اينگونه است و به همين‌گونه هم بايد عمل شود؛ در مملكت اسلامي بايد قانون اساسي اجرا شود و فقر از بين برود.

 اين مرجع تقليد بر اجماع نيروهاي انقلابي تأکيد کرد و ادامه داد: تمام کساني که مسئوليت دارند بايد امنيت، عدالت و فراواني نعمت را براي مردم فراهم کنند؛ معيارها مشخص است و بايد براي اين معيارها يک اجماع صورت گيرد و همه انقلابي‌ها با فداکاري يک نفر را معرفي کنند و اگر تشتت باشد، مسلماً شکست خواهند خورد. آيت‌الله نوري‌همداني با انتقاد از توجيهات مسئولان در برخورد با مشکلات گفت: کسي که از ابتداي کار فقط از قبلي‌ها انتقاد کند و نتواند کاري پيش ببرد يا بگويد که همه چيز از اول خراب بوده، اشتباه است و هر کس در توان خود بايد کار کند؛ دشمنان اسلام و انقلاب اين حرف‌ها را سوژه کوبيدن ما قرار مي‌دهند. وي در پايان تأکيد کرد: اگر از اول فقط يک نفر را انتخاب کنيم، موفق خواهيم بود؛ اگر هر گروهي بخواهد يک نفر را معرفي کند، اين شکست است و بايد با فداکاري، فکر و از خودگذشتي تمام انقلابي‌ها در يک نفر اجماع کنند و ما هم براي توفيق کساني که در اين راه قدم گذاشته‌اند، دعا مي‌کنيم. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار