کد خبر: 841302
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
اعضای هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب مشخص شدند
جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در روزهاي تعطيل آخر هفته، نه تنها تعطيل نبود بلكه ايام شلوغ و پركاري را گذراند؛ ايامي كه اولين جلسه شوراي مركزي جبهه مردمي تشكيل شد، انتخاب هيئت رئيسه انجام و اولين جلسه آن برگزار و البته در آخرين روز تعطيلات اولين بيانيه موضع‌گيري رسمي جبهه مردمي نسبت به تصميم‌گيري‌هاي كلان كشور صادر شد
جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در روزهاي تعطيل آخر هفته، نه تنها تعطيل نبود بلكه ايام شلوغ و پركاري را گذراند؛ ايامي كه اولين جلسه شوراي مركزي جبهه مردمي تشكيل شد، انتخاب هيئت رئيسه انجام و اولين جلسه آن برگزار و البته در آخرين روز تعطيلات اولين بيانيه موضع‌گيري رسمي جبهه مردمي نسبت به تصميم‌گيري‌هاي كلان كشور صادر شد. جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در بيانيه‌اي ضمن شرم‌آور توصيف كردن مصوبه حقوق 24 ميليون توماني براي مديران، آن را ريشخند عدالت ناميد و افزود: حقوق روزانه 800 هزار توماني يك مدير خوش نشين دولتي معادل تمام حقوق و دسترنج يك ماهه يك كارگر سختكوش و نجيب است.
 
  مدیران کاسب مسلک هیچ ملتی رابه صلاح نرسانده‌اند
در بيانيه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب درخصوص مصوبه مجلس آمده است: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در روز چهارشنبه 11 اسفند ماه و در جريان بررسي ماده 38 لايحه برنامه ششم توسعه، با اكثريت آرا سقف حقوق 24 ميليوني را براي مديران دولتي در حالي به تصويب رساندند كه پيش از آن رأي به حقوق 812 هزار توماني كارگران داده بودند.
معناي اين مصوبه شرم‌آور كه بايد آن را «ريشخند عدالت» ناميد، آن است كه بهارستان‌نشينان با آراي خود به فاصله طبقاتي 30 برابري حقوق‌بگيران رأي «آري» داده‌اند! به بيان ديگر، حقوق روزانه 800 هزار توماني يك مدير خوش‌نشين دولتي معادل تمام حقوق و دسترنج يك ماهه يك كارگر سختكوش و نجيب است. مجلسي كه به فرموده حضرت امام (ره) فراهم آمده از «الله اكبر»‌هاي مردم، «عصاره فضايل ملت» و «اميد مستضعفين» است، بايد «عدالت» را از ميان سرپنجه‌هاي ظلم و تبعيض و فاصله طبقاتي آزاد كند نه آنكه به طرح‌ها و لوايحي رأي دهد كه از آن بوي متعفن منجلاب اشرافيت و سرقت از بيت‌المال به مشام مي‌رسد. مصوبه روز چهارشنبه مجلس را از هر زاويه‌اي كه بنگريم با هيچ منطق و بهانه‌اي نمي‌توان به توجيه آن پرداخت و اگر گفته مي‌شود مديران ما با حقوق‌هاي 10 و 15 ميليوني بر كرسي‌هاي صدارت جلوس نخواهند زد، پس بگذاريد شر اين مديران كاسب مسلك از سر ملت‌مان برداشته شود.
جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي معتقد است نسخه شفابخش رهايي از وضع موجود در ميدان دادن به مديران و جواناني است كه عطر و بوي بسيجي‌هاي دلداده و عاشق خدمت به بندگان خدا را دارند؛ مديراني كه روحيه جهادي، رفتار بسيجي و ايماني لايزال دارند. مردم ما نيازمند مديراني هستند كه كمربندهاي مجاهدت را محكم كرده و با خدمت به بندگان خداوند به ابتهاج مي‌رسند. مديران كاسب مسلك، بوروكرات و تكنوكرات تاكنون هيچ ملتي را به صلاح و اصلاح نرسانده‌اند. مديران خسته و نشسته، مديران ويلانشيني كه باد اشرافيت در غبغب‌هايشان در تلاطم است؛ مديراني كه كرسي‌هاي صدارت خود را يك غنيمت مي‌دانند نه يك مسئوليت و مديراني كه با تزريق وعده‌هاي دروغين نشان داده‌اند كه فاقد سرپنجه‌هاي تدبير و گره‌گشايي از اين جامعه هستند، بايد از صندلي‌هاي صدارت به پايين كشيده شوند تا اين ملت روي آرامش و رفاه و رستگاري را ببيند.
جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي ضمن ابراز تأسف و تأثر از اين مصوبه كه فزون‌خواهي و دست‌يازي به بيت‌المال را قانوني و رسميت بخشيده است، اعلام مي‌دارد شايد با كمي چاشني خوش‌باوري بتوان اين مصوبه را ناشي از قصور و بي‌توجهي نمايندگان مجلس دهم دانست اما بر اين حقيقت اصرار داريم كه اگر چنين است، نمايندگان مجلس دهم تا دير نشده آستين‌هاي همت را بالا زده و تدبيري براي زدودن اين لكه ننگ از دامان عملكردشان داشته باشند.
در پايان بار ديگر با ابراز نگراني و هشدار نسبت به خطر فراگير شدن روحيه اشرافي‌گري و زراندوزي و كاخ‌نشيني و عافيت‌طلبي در ميان مديران و مسئولان كه در تقابل با روحيه انقلابي‌گري به ميدان آمده است، اعلام مي‌داريم كه در حكومت علوي و در قاموس علي‌بن‌ابي‌طالب(ع)، كارگزاران نظام اسلامي ضامن حدود و قوانين الهي و پاسدار حقوق و حريم مردم هستند و دولتمردي كه عدالتخواه نباشد موحد نيست، او يك متجاوز به حريم الهي است و دامان جمهوري اسلامي بايد در تمامي قوا و نهادهاي حاكميتي از وجود چنين كارگزاران و تصميم‌گيراني پاك و مبرا باشد.
 
  هيئت رئيسه جبهه مردمي انتخاب و اولين جلسه آن تشكيل شد
نخستين جلسه شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي عصر چهارشنبه با حضور 30 عضو منتخب شوراي مركزي برگزار شد كه طي آن با آراي شوراي مركزي، هشت نفر به عنوان هيئت رئيسه اين جبهه انتخاب شدند. حجت‌الاسلام رحيميان به عنوان رئيس شورا، آقايان حدادعادل و چمران به عنوان نواب رئيس، آقاي ذوالقدر به عنوان رئيس ستاد، آقايان مهدي محمدي و حسيني به عنوان منشي، آقاي فروزنده به عنوان دبير تعيين و بنده نيز به عنوان سخنگو انتخاب شدم. نخستين جلسه هيئت رئيسه شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي نيز عصر پنج‌شنبه با حضور اعضاي هيئت رئيسه و به رياست حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسن رحيميان برگزار شد. در اين نشست بخشي از برنامه‌هاي آينده جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي اتخاذ شد تا در جلسه شوراي مركزي بحث و بررسي شود.
 
   انتخابات تنها يك ايستگاه كار است
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسن رحيميان رئيس هيئت رئيسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب درباره اهميت و بديع بودن حركت جبهه مردمي و حضور منسجم نيروهاي انقلاب اظهار داشت: ما به دنبال انجام وظيفه هستيم، وقتي از امام پرسيدند شما از چه زماني به فكر تشكيل حكومت اسلامي افتاديد، امام فرمود: ما در هر مقطعي سعي كرديم ببينيم كه وظيفه شرعي ما چيست و نتيجه هرچه خداوند مقدر كرده باشد، همان اتفاق مي‌افتد.
رحيميان ادامه داد: وظيفه خود تشخيص داديم كه حتماً همه ظرفيت‌ها و نيروهاي مردمي را كه براي نظام جمهوري اسلامي دغدغه دارند زير چتر «جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي» تجميع كنيم. رئيس هيئت رئيسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب گفت: ما براي خدمت به جامعه اسلامي، خدمت به مردم و رفع گرفتاري‌هاي حوزه معيشت، اشتغال و مسائل فرهنگي هرچه در توان داريم انجام خواهيم داد.

   اعضاي شوراي مركزي جبهه انقلاب فعال‌تر مي‌شوند
لطف‌الله فروزنده دبير هيئت رئيسه شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با اشاره به برگزاري نخستين جلسه هيئت رئيسه اين جبهه به رياست حجت‌الاسلام رحيميان و تصميمات اتخاذ شده در اين جلسه اظهار داشت: وظيفه هيئت رئيسه فراهم كردن مقدمات كار است و بايد مباحث را پس از بررسي به شوراي مركزي بياورد. فروزنده ادامه داد: يكي از مباحث جلسه روز پنج‌شنبه اين بود كه اعضاي شوراي مركزي بايد فعال شوند و از اين روز پيش‌نويس يك برنامه اقدام را تهيه كرديم كه در جلسه شوراي مركزي مطرح خواهد شد. دبير هيئت رئيسه شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با بيان اينكه متناسب با زمانبندي، اين برنامه پيگيري و انجام خواهد شد، تصريح كرد: مهم‌ترين وظيفه جبهه مردمي، ترويج گفتمان و تأكيد بر مطالبات برحق مردم است كه توسط اعضاي شوراي مركزي انجام خواهد شد.
وي افزود: يكي ديگر از مباحث اين بود كه ما بايد شبكه‌هاي خود را فعال كنيم، ‌همان‌طور كه ما در استان‌ها رده و در شهرستان‌ها ساختار داريم، اين ساختار بايد به صورت منسجم كار را پيگيري كند. فروزنده با بيان اينكه ما بايد براي مجمع دوم جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي كه پس از عيد برگزار خواهد شد آماده شويم، يادآور شد: تاريخ دقيق اين مجمع در شوراي مركزي مشخص مي‌شود. دبير هيئت رئيسه شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي همچنين خاطرنشان كرد: موضوع تشكيلات اجرايي بايد در جلسه شوراي مركزي مطرح شود تا شوراي مركزي اعضاي آن را مشخص كند و به اين ترتيب كارها و برنامه‌ها پيش برود.
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
2
1
عزیزان هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب!!
حفظ نظام و انقلاب اسلامی باید بدست پر توان شما عزیزان و همسنگرانتان اتفاق بیافتد و اجرائی نمودن منویات مقام معظم رهبری ، حضرت امام خامنه ای باید بدستان لایق شما دلسوختگان نظام به منصه ظهور برسد .
ما باید خود را برای سربازی بی قید و شرط آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آماده نموده و با هدایت های داهیانه رهبر انقلاب حفظه الله تعالی راه را برای ظهور موفور السرور آنحضرت هموار نمائیم .
عدالت در یک قدمی ماست .
اگر کوتاهی کنیم خداوند عز وجل ما را نخواهد بخشید .
قله ای که حضرت آقا در چندین سال پیش فرمودند که در دامنه آنیم ، حال دیگر باید بدست توانمند ما فتح گردد .
دولت آینده باید دولت زمینه ساز فرج باشد . ان شاءالله .
یا زهراء مرضیه .
بی گناه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
2
1
یک سری نفوذی ها که وارد مجلس شدند بهتر از این نخواهد بود.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
3
گرفتن حقوق 100 میلیونی اگر سود میلیاردی تولید کند ویا جان انسان ها را نجات دهد .ایا اشکالی دارد ؟ اما گرفتن حقوق صد هزار تومانی مدیرانی که با سند سازی ضرر را سود جلوه می دهند هم حرام است . یا حق الزحمه پزشکی که بواسطه بی سوادی خطا می کند حرام است
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
2
1
دلدادگان عاشق خدمت به کشور "به هوش باشید "نمایندگان مجلس با فراگیر کردن روحیه اشرافی گری"زراندوزی "کاخ نشینی وعاقبت اندیشی مدیران و ومسئولان "قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی را دارند"تا مردمان محروم وکم درامد جامعه از نظام دلسرد شوند"که مسیر نظام در طول 38 سال بعد از امام از مسیر خود خارج شده"و امید انان را به نظام به یاس تبدیل کنند"مطمئن باشید عده ای برای همین تفکر وارد مجلس شده اند"وگرنه چگونه نماینده ای که وکیل مردم ست"اجازه چنین مصوبه ای
را به خود می دهد"این نماینده ها ایادی
دست زراندوزان قدرت طلب "دست اموز
غرب هستند "باید چنین مدیرانی را از
تخت سلطنتی که برای خود ساخته اند"باید پائین کشید. مردم با انتخاب درست خود"مسیر نظام را شکل
می دهند.
دبیراموزش وپرورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
1
2
موافقت اقای حاج بابایی از موسسین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حقوق 24میلیونی را کجای دلم بگذارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
2
کوچک فکر کردن انسان را کوچک می کند . خود بزرگ بینی هم نشان بلاهت است . لذا نباید ایده الی عمل کرد بلکه باید رئالیستی یا واقعی عمل نمود . باید به کسی ارزش داد که ایجاد ارزش می کند. محدود کردن موجب فرار مغز ها می شود . فقط با نظارت و تهدید نمی توان کشور را اداره نمود . باید برای هر عملی راه و روش داشته باشیم تا کسی نتواند خلاف کند . چون ممکن است نظارت و پلیس را هم خرید . باید به مدیران وهمه کارمندان دولت با توجه به محل خدمت و سختی کار و بهروری وتوانمند کارمند و در نهایت خروجی کار او حقوق داد . اگر مدیری سازمانش را از راه درست ونه با حساب سازی و انحصار و زد وبند به سود دهی رساند .چرا 20 درصد ان سود دهی را را به او نباید داد؟ مدیری که نیاز کارخانه اش را از بوجه دولتی قطع کند چرا 30 میلیون حقوق نگیرد ؟ چون برخی از کارخانجات دولتی ماهی صد ها میلیون وگاهی میلیاردی برای دولت هزینه درست می کنند . چقدر باید مواظب باشیم قاچاق وارد کشور نشود ؟ چرا مدیرانی نداشته باشیم که چنان تولیداتی را روانه بازار نمایند که ایرانی با افتخار و با میل جنس ایرانی بخرد . چرا ایرانی باید اجناسی که تولید می کند مشتری تداشته باشد ؟ و0000 . با تنگ نظری و بگیر وببند هرگز کشور سامان نمی گیرد باید برنامه داشت .باید از افراد متخصص و متعهد غیر شیفته خارجی استفاده کرد . باید اعلام نمود هر کس می تواند مثلا صنعت نساجی را نجات دهد بیاید و کارخانجات را تحویل بگیرد . باید اعلام کرد هر کس هر ایده ای برای هر تولیدی که قابل فروش باشد ومشتری پیدا کند و صد البته صدمات جانی ومالی ایجاد نکند بیاید و کارش را شروع نماید . قوانین ضد تولید باید کنار گذاشته شود و 000000
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار