کد خبر: 841225
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
اندیشکده میدل ایست:
اندیشکده آمریکایی نوشت: رشد فزاینده مشکلات اقتصادی مهم‌ترین عامل کاهش محبوبیت سریع «حسن روحانی» برای انتخاب دوباره به عنوان رئیس جمهوری ایران است.

جوان آنلاين: اندیشکده آمریکایی «میدل ایست» در یادداشتی تحت عنوان «افزایش بیکاری امیدواری روحانی برای انتخاب مجدد را تهدید می‌کند» با اشاره با سخنان اخیر «اسحاق جهانگیری» معاون  اول رییس جمهور ایران و هشدار او پیرامون« نرخ بالای بیکاری» و مبدل شدن آن به «بزرگترین چالش ایران» نوشت: باوجودی‌که آمارهای ارائه شده دولت «حسن روحانی » رییس جمهور ایران نشان از کاهش قابل قبول نرخ تورم دارند، اما بسیاری در داخل کشور نسبت به صحت این آمار و ارقام تردید دارند.

این اندیشکده نوشت: ایرانیان نسبت به صحت این ارقام تردید دارند و نسبت به  افزایش قیمت اقلام غذایی ،خدمات عمومی و کاسته شدن قدرت خرید خود گله‌مند هستند.

اندیشکده مذکور در خاتمه آورده است: رشد فزاینده مشکلات اقتصادی ایران مهمترین عامل کاهش محبوبیت سریع  آقای روحانی جهت انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور در ماه مه (اردیبهشت 96 ) است.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
من در سال ۹۵ به اعتماد به مجوز بانک مرکزی و استعلام تلفنی از بانک مرکزی در موسسه مالی مجاز کاسپین سرمایه گذاری نموده ام از جناب آقای سیف ریاست محترم بانک مرکزی تقاضا دارم مسئولیت امضا خود را قبول کرده و ملت را به مجوز بانک مرکزی بی اعتماد نکند . بخدا این مدلش رو ندیده بودیم
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
دلیل عدم اعتماد به حرفهای روحانی ، دروغ هایی است که در صحبت های ایشان همچون خورشید روشن است و نیاز به اثبات ندارد .
کافی است دو سخنرانی ایشان را در کنار هم قرار دهید تا خود به این نتیجه دست یابید .
صمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
این اندیشکده درست میگوید هر چند بارها و بارها منتقدین داخلی به این موضوع پرداختند ولی آقای روحانی و کابینه اش چسبیده اند که که تورم تک نرخی شده است
آقای روحانی خودت و کابینه ات بیایید کف خیابان و مشکلات و بدبختی بیشتر مردم را ببینید
از اوضاع اسفناک بیکاری افزایش دزدی و کلاه برداری ، بی اعتمادی ، آمار بالای طلاق
گرانی بی حد و مرز که هیچ دستگاهی نمیتواند جلو دار آن باشد و صدها معضل دیگر
نتیجه این مشکلات چه میشود ؟
نتیجه این است که آمار پرونده ها در دادگاه ها رو افزایش بی حد و مرز است و در مقابل آن افزایش دادگاه ها و نیروی انتظامی را به دنبال می آورد.
در خاتمه و در یک کلام آقای روحانی شما اینکاره نیستید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
این اندیشکده اشتباه میکند که میگویدمردم نسبت به ارقام اقای روحانی تردید دارند !ماخیلی وقت پیش ازاین به یقین رسیدیم ،یقین داریم که ایشان دروغ میگوید چرا باعبارات میخواهید اعتبار بخشی کنید ؟این اقا با این همه دروغی که سر هم میکندذره ای اعتبار ندارد !. خودش بهتر از هرکسی میداند که بسیار کذب میگوید منتهی دل کندن از قدرت ومنصب سخت است .ایکاش میشد اینقدر شهامت داشته باشد وخودش را بشتر از این عذاب ندهد اخه ما دلمان به حرمت لباس رسول الله میسوزد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
روحاني سقوط مقبوليت بسيار عجيبي را تجربه كرد!!!!!!!!!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
سرکار خانوم،تعجب برانگیزه که با حدود 31 بانک و موسسه مجاز و شناخته شده پولتون رو در موسسه ای سپرده کردید که نه نام ونشان معتبری تواین مدت کم داشته و نه کارنامه شناخته شده ای.بنظر این حقیر پیشنهاد وسوسه کننده باعث میشه که طمع ادمی بیشتر تحریک بشه ودر جهت دریافت کمی سود بیشتر این مشکلات که معلوم نیست کی مرتفع میشه برای انسان به وجود بیاد.منم خودم سپرده گذارم ولی سپرده رو با سود کمتری در بانکی گذاشتم که حداقل زمانی به ورشکستگی بخوره کلی بانک باهم ورشکسته میشن و به عبارتی دیگر ؛عزای دست جمعی عروسیه.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار