کد خبر: 841213
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
شهردار تبریز در دیدار با سفیر کشورمان در آلمان از شرکت تبریز در نمایشگاه گردشگری برلین خبر داد .


صادق نجفی با بيان اينکه شهرداری تبریز با مجموعه‌ای از دستاوردهای ارزنده گردشگری و جاذبه‌های فرهنگی در مهم‌ترین نمایشگاه رویداد گردشگری جهان حضور فعال خواهد داشت گفت: نمایشگاه ITB، فرصت ارتباط رو در روی فعالان و سرمایه گذاران گردشگری جهان را با فضای گردشگری تبریز فراهم خواهد کرد.

وي با اشاره به این‌که نقش تبریز در ارتباطات ایران و آلمان، از دیرباز شاخص و تاثیرگذار بوده است، گفت: جایگاه کنونی تبریز در بخش های عمرانی، قابلیت‌های اقتصادی و حوزه‌های گردشگری، در خدمت تقویت روابط دو کشور است.

نجفي افزود:در سال‌های اخیر شاهد حضور مستمر تبریز در متن مناسبات اقتصادی، فرهنگی و گردشگری دو کشور بوده‌ایم؛ این موضوع، برای رسیدن به ایده‌آل‌های تبریز 2018، همچنان نیازمند پشتیبانی‌های بین‌المللی از طریق سفارت است.

وی با یادآوري پیشینه تجاری تبریز در ارتباط با شهرهای مختلف آلمان ادامه داد: فعال‌سازی پرواز تبریز-هامبورگ، حضور گسترده در بازار فرش هامبورگ، شرکت در نمایشگاه گردشگری برلین و حضور تاثیرگذار هیئت‌های آلمانی در تبریز از جمله این موارد بوده که بی‌شک از پیگیری‌های هدفمند سفارت‌ کشورمان در آلمان نشات می‌گیرد.

علی ماجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان نیز در این دیدار گفت: سفارت ایران در آلمان، مطابق وظایف دیپلماتیک خود، از ظرفیت‌ شهر مختلف کشور در ارتباط با آلمان پشتیبانی می‌کند.

وی با اشاره به این‌که تبریز از گذشته‌های دور نقش مهمی در ارتباطات بین‌المللی داشته است، افزود: ظرفیت های گردشگری 2018، فرصت ارزنده‌ای برای تقویت و تداوم نقش بین‌المللی تبریز خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار