کد خبر: 841188
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:
مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۱۵هزار جلد قرآن کریم که به همت خیران به چاپ رسیده، تا پایان سال جاری در استان مرکزی توزیع می شود.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۱۵هزار جلد قرآن کریم که به همت خیران به چاپ رسیده، تا پایان سال جاری در استان مرکزی توزیع می شود.

وی افزود: شهرداری ها، صنایع و یک مؤسسه قرآنی مجموعا با تقبل هزینه چاپ ۱۳هزار جلد قرآن کریم، بیشترین سهم را در طرح نور باران امسال در استان مرکزی به خود اختصاص دادند.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: توزیع این ۱۵ هزار جلد قرآن از ابتدای اسفندماه جاری آغاز شده و تا پایان سال نیز به اتمام خواهد رسید.

شفیعی بیان کرد: در استان مرکزی از سال ۹۳ تاکنون قرآن‌های قدیمی در مساجد، حسینیه‌ها، مؤسسات و محافل قرآنی، مدارس و دانشگاه‌ها با قرآن‌های نو جایگزین شده یا اگر مساجد و مراکز معنوی با کمبود قرآن مواجه بودند به میزان مورد نیاز در اختیارشان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برای تخصیص قرآن‌ها به مراکز مورد نیاز به هم فکری اوقاف، اداره ارشاد اسلامی و آموزش‌وپرورش نیاز داریم تا نقاط محروم در این زمینه را شناسایی و اولویت‌بندی کنیم و سپس کار توزیع قرآن کریم در این مراکز آغاز شود.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها در صورت نیاز، درخواست دریافت قرآن را به باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اعلام کنند تادرخواست آنها بررسی و مطابق با سهمیه قرآن‌ها تحویل داده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها