کد خبر: 841179
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
دستجردی:
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه، اسامی اعضای منتخب هیأت رئیسه را اعلام کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه که عصر امروز چهارشنبه 11 اسفند برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز پس از گزارشی که درباره انتخابات اعضای شورای مرکزی داده شد، 10 نفر هیأت رئیسه که وظیفه اداره جلسات را بر عهده دارند، انتخاب شدند و گزارشی نیز درباره نخستین مجمع ملی این جبهه ارائه شد.

وحید دستجردی با اشاره به اعضای منتخب هیأت رئیسه گفت: طبق آرای شورای مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان به عنوان رئیس، حداد عادل و چمران به عنوان نواب رئیس، مهدی محمدی و سیدمحمد حسینی به عنوان منشی، دستجردی به عنوان سخنگو، لطف‌الله فروزنده به عنوان دبیر و همچنین ذوالقدر به عنوان رئیس ستاد انتخاب شدند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این جلسه گزارش کارهای بعدی اعضای هیأت رئیسه و تنظیم برنامه‌های آینده نیز بحث و بررسی شد، افزود: جلسه دوم شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فردا پنجشنبه و جلسه سوم نیز یکشنبه برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: با 10 کاندیدای اول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مذاکره صورت می‌گیرد و اگر مذاکرات به نتیجه برسد و آنها به سازوکار جبهه متعهد باشند، به شورای مرکزی معرفی می‌شوند و برنامه‌های خود را به شورای مرکزی ارائه می‌دهند و بعد از آن نیز به مجمع عمومی آینده معرفی خواهند شد تا از میان آنها 5 نفر انتخاب شوند.

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
0
علت رکود و کاهش ارزش پول و بیکاری وفساد و0000فقط وفقط مدیران کشور هستند . چون این مدیران نه تنها موفق نبودند بلکه با سند سازی وحساب سازی شرکت ها و موسسات خود را سود ده هم نشان داده اند. یعنی ضمن خیانت به کشور ومردم .اقدام به فریب کشور وملت نیز نموده اند . همه این مدیران یکی از دیگر بی سواد تر است . بطوری که هیچ کدام از مدیران کشور را نخبه ها المپیاد ها ویا رتبه های اول دانشگاه ها نیستند . حتی هیچ انسان و متخصصی را در بخش تحقیقات ونو اوری خود نیز راه نمی دهند . چون هدف فساد و خیانت است واندوختن ثروت . لذا هر مجازاتی برای این مدیران کم است
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
1
امید که اتحاد و یکدلی ، همرنگی و همدلی ، صداقت و عدالت خواهی ، گوش بفرمان ولی بودن زمان اول انقلاب ، دوباره اتفاق افتد .
تسلیم بودن در برابر اوامر ولی فقیه که همان تسلیم محض در برابر اوامر ولی امر است ، این نقطه اتکاء و اتصال به خداوند متعال است و خود باعث پیروزی در همه عرصه ها می شود .
ما این تجربه را با خود داریم و دنبال علت و سبب می گردیم .
منیت ها باید کنار روند تا علت العلل خود را نشان دهد .
یا زهراء مددی .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار