کد خبر: 841142
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
شیخ‌الاسلام:
مشاور وزیر خارجه کشورمان گفت: انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم همیشه پابرجا و استوار خواهد بود.
حسین شیخ‌الاسلام  در همایش مدافعان حرم آذربایجان‌شرقی که به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب برگزار شد، با اشاره به وجود و تداوم همیشگی جبهه نبرد حق علیه باطل اظهار داشت: تا زمان ظهور حضرت قائم این دو جبهه در هر موقعیتی وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به قدرت و استواری حکومت جمهوری اسلامی ایران گفت: این حکومت که در صدر آن رهبر عظیم‌الشان انقلاب است با پشتیبانی مردم کشور همیشه پابرجا و استوار بوده است.

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه همه ملت ایران به خداوند یکتا و کتاب آسمانی قرآن کریم اعتقاد داریم، افزود: در زمان وجود پیامبر،ایشان مسؤولیت اجرای احکام الهی را داشت و پس از آنها ائمه این کار را عهده‌دار شده‌اند،حال که آخرین امام معصوم از دیدگان غایب است ولی فقیه باید در صدر این حکومت در جهت حفظ و ادامه و گسترش اسلام عمل کند.

وی تاکید کرد: جوانان ما بدانند در حال انجام چه کاری هستند و در کدام کشور و تحت چه حکومت و کدام کشوری زندگی می‌کنند، این حکومت همان حکومتی است که خداوند در قرآن کریم از مردم خواسته است تا بپا دارند.

وی ادامه داد: ولی فقیه که در مقابل ظلم و ستم ایستاده و باعث پیشرفت روزافزون اسلام است، ترس و خشم حکومت‌های غربی را برانگیخته و از آن‌سوی دنیا که در صدر آنها ترامپ است سعی بر شکست کشور دارند که خوشبختانه در این سال‌ها دیده‌ایم کشور ما همیشه پیروز است.

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه حکومت‌های غربی خواستار جدایی دین از سیاست هستند یعنی شعار آنها این است که دین چیزی انفرادی و سیاست مسئله‌ای اجتماعی است، اذعان داشت: تفاوت نظر ما با غربی‌ها در این است که ما نظر بر این داریم که با هر انگیزه‌ای که نماز صبح را می‌خوانیم با همان انگیزه به پای صندوق‌های رأی برویم که هدف اصلی رضایت خداوند متعال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر