کد خبر: 841139
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز:
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: رفع تهدیدهای خطرناک زیست محیطی با احداث تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن فنی و مهندسی زباله تبریز ممکن شده است.
علیرضا اصغری در همایش تخصصی آب و توسعه پایدار با اعلام این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه با وجود متخصصان و کارشناسان خبره، شهرداری تبریز و سازمان مدیریت پسماند توجه ویژه ای به حوزه پسماند و مسائل زیست محیطی داشته است.

وی احداث تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن مهندسی زباله تبریز تبریز را از جمله اقدامات مهم و ارزنده سازمان مدیریت پسماند تبریز دانست و گفت: هم اکنون با فعالیت این تصفیه خانه و درختکاری گسترده در پیرامون زباله گاه قدیم و جدید تبریز علاوه بر اینکه توانسته ایم از تهدید شیرابه های خطرناک زباله رهایی یابیم شاهد احداث فضای جنگلی در بخش بزرگی در زباله گاه تبریز نیز باشیم.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به اینکه با احداث تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن از تهدیدهای خطرناک برای محیط زیست جلوگیری شده است اظهار داشت: با دستورات شهردار تبریز، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز توجه خاص و ویژه ای به مسائل زیست محیطی و بهداشتی دارد و در این راستا با هماهنگی دادگستری استان همواره در راستای جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی در سطح شهر فعال هستیم.
همایش تخصصی آب و توسعه پایدار با حضور مسئولان و کارشناسان حوزه های مختلف زیست محیطی و سلامت شهری در تالار اندیشه مجموعه تاریخی ائل گولی تبریز برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر