کد خبر: 840972
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
مدیرکل محیط زیست اردبیل:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: مناطق شهری، روستایی و گردشگری استان اردبیل در طرح استقبال از بهار پاکسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،محمد خداپرست در نشست با اعضای مدیریت پسماند استان اردبیل با اشاره به فرا رسیدن سال نو و حضور گردشگران در استان اردبیل اظهار داشت: مناطق شهری و روستایی، حاشیه جاده‌های مواصلاتی و مناطق گردشگری استان با هماهنگی‌های انجام گرفته توسط شهرداران، بخشداران و دهیاران استان پاکسازی می‌شود.

وی گفت: مدیریت پسماند مناطق گردشگری نئور، سردابه و فندقلو با پیگیریهای لازم از طرف ادارات حفاظت محیط زیست شهرستانهای اردبیل و نمین در کارگروه مدیریت پسماند مطرح و تصمیمات لازم برای رفع معضل زباله در این مناطق اتخاذ خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با تاکید بر اینکه طبق قانون، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مسئول نظارت بر حسن اجرای ضوابط و روشهای اجرایی مدیریت پسماندهای پزشکی است، افزود: برخورد قانونی با مراکز بهداشتی و درمانی متخلف در زمینه دفع غیراصولی پسماندهای پزشکی امری ضروری بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

خداپرست با اشاره به ارائه گزارش اثرات زیست محیطی محلهای دفن زباله بیان کرد: اتمام مراحل تملک و واگذاری محلهای تعیین شده برای دفن زباله در شهرهای سرعین، پارس‌آباد و خلخال و بهره‌برداری از این محلها بایددر اسرع وقت انجام شده تا مشکلات در زمینه دفن پسماند در این شهرها برطرف شود.

وی با اشاره به طرح مدیریت پسماندهای بیمارستان تصریح کرد: استان اردبیل جزو استانهای پیشرو در اجرای این طرح و مدیریت پسماندهای پزشکی و بیمارستانی بوده که براساس ابلاغیه رعایت اصول مدیریت پسماند در تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی اردبیل الزامی بوده و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر