کد خبر: 840968
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
مدیر شرکت نفت استان اردبیل:
مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت:‌ در ۱۱ ماهه امسال میزان مصرف بنزین در استان اردبیل ۱۷۷ میلیون مترمکعب کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،سیدحجت مدنی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس آمارهای موجود میزان مصرف CNG در 11 ماهه سال 95 به مقدار177 میلیون متر مکعب بوده که در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته و این روند افزایشی همچنان در سطح استان ادامه دارد.

وی بیان کرد: میزان مصرف CNG امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته که به میزان 167 میلیون متر مکعب بوده 5.9 درصد افزایش داشته که بر همین اساس از بابت مصرف CNG در 11 ماهه امسال مقدار 177 میلیون لیتر بنزین صرفه‌جویی شده است.

مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: مصرف CNG در بهمن ‌ماه امسال 14 میلیون متر مکعب است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 0.3 درصد رشد داشته و این امر سبب کاهش مصرف بنزین در سطح استان اردبیل شده است.

مدنی با اشاره به تامین مناسب و مطلوب سوخت مورد نیاز مردم در مناطق روستایی در روزهای سرد سال تصریح کرد: برای سوخت‌رسانی و تامین به موقع سوخت منطقه در فصل کشت و برداشت محصولات کشاورزی سال آینده نیز برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شود تا همچون سالهای گذشته در این زمینه با مشکلی مواجه نباشیم.

وی با اشاره به اطلاعیه‌های داده شده در زمینه ذخیره‌سازی نفتگاز در بخشهای مختلف افزود: انتظار می‌رود روستاییان، کشاورزان و بخش صنعت استان در زمینه تامین و ذخیره این سوخت اقدام لازم را انجام دهند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل در مورد بازرسیها و نظارت بر جایگاههای سوخت استان اظهار کرد: به منظور کیفیت سوخت‌رسانیها بازرسی و بررسیهای مستمر از سوی کارشناسان انجام می‌شود تا مشکلی در زمینه کیفیت و کمیت سوخت‌رسانی در استان نداشته باشیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر