کد خبر: 840940
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اعلام کرد:
با توجه به زیاد بودن طرح های رسیده، پس از داوری طرح ها، 60 طرح از 90 داستان مطرح شده انتخاب و بر 150 دیوار مختلف سطح شهر اصفهان اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اظهارداشت : رویداد دانشجویی دیوارنگاری شهری با عنوان "هزار و یک شهر" با حضور دانشجویان هنر سه دانشگاه استان اصفهان کار خود را آغاز کرد.

مهدی بقایی اظهارکرد: در این رویداد 8 هزار مترمربع از دیواره های کوتاه و بدنه خیابان های مناطق 15 گانه شهر اصفهان از یکم تا بیستم اسفندماه سال جاری دیوارنگاری می شود.

وی با اشاره به اینکه طی نامه ای از تمام دانشگاه های دارای رشته نقاشی دعوت به عمل آمد، افزود: این رویداد با مشارکت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، مؤسسه آموزش عالی سپهر اصفهان و دانشکده فنی و حرفه ای سمیه که اعلام آمادگی کرده بودند، به سرپرستی اساتید آنها انجام می شود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بیان کرد: محتوای طرح های اجرایی بر روی دیواره ها، داستان های پندآموز قرآنی و اساطیری ایرانی است و روند طرح آوری از طریق سفارش به اساتید نقاشی و فراخوان هنرمندان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این داستان ها با مشارکت اساتید علوم قرآنی و ادبیات داستانی از میان صدها داستان مختلف انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به زیاد بودن طرح های رسیده، پس از داوری طرح ها، 60 طرح از 90 داستان مطرح شده انتخاب و بر 150 دیوار مختلف سطح شهر اصفهان اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان افزود: هدف از اجرای این پروژه، علاوه بر رفع نازیبایی دیواره های کوتاه بدنه شهری، ارائه یک زمینه و موضوع مشترک معرفی داستان ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار