کد خبر: 840919
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
نمایشگاه فروش بهاره بجنورد با رویکرد حمایت از تولیدات استانی برپا می شود
محسن زاهد احمدی

رئیس اتاق اصناف بجنورد با بیان اینکه 95 درصد کالاهای این نمایشگاه از محصولات تولیدی استان است، گفت: دراین نمایشگاه کالاهای ضروری شامل اقلام خوراکی، شیرینی، آجیل، پوشاک، کفش، مواد شوینده ، گوشت قرمز، مرغ، ماهی با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

محمود اسدی افزود: این نمایشگاه در 230 تا 250 از یازدهم تا 20 اسفند از ساعت 10 صبح تا 22 برای بازدید علاقه مندان دایر است.

رئیس اتاق اصناف بجنورد گفت: این نمایشگاه از یازدهم تا 20 اسفند در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار و اجناس با 15درصد تخفیف عرضه می شود.

محمود اسدی با بیان اینکه 95 درصد کالاهای عرضه شده از محصولات تولید خود استان است، افزود: این نمایشگاه در 230 تا 250 غرفه با شرکت تولیدکنندگان داخلی استان و نمایندگان واحدهای تولیدی کشور دایر می‌شود.

وی گفت: دراین نمایشگاه کالاهای ضروری شامل اقلام خوراکی، شیرینی، آجیل، پوشاک، کفش، مواد شوینده و گوشت قرمز، مرغ، ماهی با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف بجنورد افزود: امسال به کیفیت و قیمت اجناس توجه بیشتری شده است و فروشندگان ملزم به عرضه کالاهای باکیفیت و استاندارد لازم مدنظر هستند.

نمایشگاه بهاره بجنورد هر روز از ساعت 10 صبح تا 22 پذیرای شهروندان است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار