کد خبر: 840775
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
رئیس شورای اسلامی زرین شهر:
فولادشهر شهری جوان بامردمانی بزرگ ،ایرانی کوچک که از 31 استان مختلف بافرهنگ متفاوت و تنوع قومی ،قابل توسعه و پیشرفت است .

رئیس شورای اسلامی زرین شهردر دیدار از روند برنامه های اجرایی فولاد شهر  اظهار داشت: چندین سال است که مسولان از نمایندگان قول تخصیص بخشداری فولادشهر را دادند ولی هنوز بخشنامه ای ابلاغ نشده است . خیلی از ادارات با آمدن بخشداری تاسیس می شوند و متاسفانه در فولادشهر هنوز سازمان تبلیغات اسلامی واداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس نشده است .

نادعلی توکلی دلیل این عقب افتادگی را  نبود بخشداری عنوان کرد وبیان داشت : خوشبختانه با تلاش مسولان                                  شهرستان بعضی از زیر ساختها مانند مترو کلید خورده ولی حرکت آن کند ولاک پشت گونه است.

وی تصریح کرد: فاصله اصفهان تا فولادشهر 20 کیلومتر است و پروژه مترو در مدت 10سال فقط 15درصد پیشرفت فیزیکی داشته که 20 میلیارد تومان ازطریق درامد شهر هزینه شده و البته 35 میلیارد تومان پیش بینی شده بود اگر بخواهیم همین روند را ادامه دهیم تا 50 سال دیگر هم صاحب مترو نخواهیم شد و این موضوع باید پیگیری و بررسی شود .

توکلی بیان داشت : 500 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر بزرگ  استان در آینده نیاز به توجه  جدی دارد و هنوز بعد از گذشت 45 سال همچنان محلات قدیمی فولادشهر کمبود دارند .

وی گفت : از  اراضی فولادشهر نباید کاسته شود بلکه نیاز مردم باید تامین شود د و فولادشهر یک سوم جمعیت لنجان را در خود جای داده است و این شهر با توجه به قومیتهای متنوع مردمانی نجیبی دارد که با فکرو بازوی خود صنعت فولاد ذوب اهن را در دست گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر  مشکلات عدیده مسکن مهر فولادشهررا  بر شمرد وبیان داشت : مسکن مهر فولاد شهرازعدم وجود پارک و شهر بازی ، روشنایی معابر ، آسفالت نبودن خیابان ها و سنگ فرش نشدن پیاده روها ،نبود دستگاه خودپرداز و کتابخانه ،فرهنگسرا، شهرک های علمی و فضایی ، تالار اجتماعی ، مراکز حمایتی عمومی ، مراکز آموزشی و مراکز تخصیصی و همچنین پمپ بنزین و پایانه حمل و نقل مسافربری رنج می برد.

 وی با اشره به سطح سواد این شهر اشاره کردو گفت : وجود  17 هزار نفر دانش آموز و 8 هزار نفر دانشجو در 5 دانشگاه مشغول تحصیل هستند .

وی نبود بنگاه میوه تره بار را که از نیاز های روزمره است به مشکلات مسکن مهر اضافه کرد و از مدیر عامل شرکت عمران  ، شهردار فولادشهر ، فرمانداری لنجان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  درخواست کرد که در جهت بازنگری اراضی فولادشهرخواست تا از طریق شرکت عمران و اداره راه و شهرسازی اقدامات لازم را به عمل آورد .

رئیس شورای اسلامی زرین شهر  ضمن تشکر از امام جمعه فولادشهر که با دلسوزی در زمینه ها مختلف وحدت خوبی  را ایجاد کرده خواستار تغییر حریم فولادشهر شد و گفت : باید نیاز های این شهر پی گیری شود و باتوجه به اینکه دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر راپیش رو داریم نبایستی به اختلافات بین دو شهر و شهرستان دامن زد بلکه باید با منطق با این موضوع برخورد کرد و از امام جمعه می خواهم که همدلی و یکرنگی ایجاد کند .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار