کد خبر: 840675
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز :
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در مراسم معارفه خود که در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ وارشاد البرز برگزار شد، با بیان اینکه امید است بتوانم بهترین نوع خدمت را در این استان ارائه دهم، اظهار کرد: بدون شک استان البرز در بعد فرهنگ و هنر از اهمیت بالایی برخوردار است.

دکتر برزین ضرغامی، با بیان اینکه در نظر دارم با همکاری و هماهنگی اهالی فرهنگ و هنر انتظارات مردم را در این بخش برآورده کنیم، افزود: به طور قطع با همکاری اقشار مختلف و اصحاب فرهنگ و هنر استان البرز به اهداف عالی مد نطر دست پیدا می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قدم نهادن در مسیر تحقق منابع و منافع اصحاب فرهنگ و هنر استان البرز؛ یکی از اهداف مد نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز محسوب می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه نباید اقدامات انجام گرفته در حوزه فرهنگ و هنر کوچک شمرده شود، گفت: به طور قطع استفاده از نیروهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره این حوزه نوید بخش فرا رسیدن روزهای خوب است.

دکتر ضرغامی ادامه داد:میزبانان اصلی حوزه فرهنگ و هنر خود اهالی هنر هستند و مهم این است که بتوانیم گام هایی برای منافع و ارتقای جایگاه هنر و فرهنگ برداریم.

ضرغامی تصریح کرد: هر چقدر تلاش بیشتری متناسب با دغدغه های حوزه فرهنگ و هنر داشته باشیم به طور یقین این حوزه جان دوباره می گیرد و به بالندگی می رسد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان گفت:در این مسیر نیازمند همکاری همه مسئولان استانی برای ارتقای فرهنگ و هنر هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار