کد خبر: 840650
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
برنامه‌های گرامیداشت لاله‌های پرپر اعلام شد
مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهرستان شاهرود، برنامه‌های استقبال، تدفین و گرامیداشت سه شهید گمنام را در شاهرود اعلام کرد.
کمیل قندهاری با اشاره به تشییع سه شهید گمنام در شاهرود اظهار کرد: سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز دوشنبه، نهم اسفندماه، ساعت 14 بعدازظهر در میدان هفتم تیر مورد استقبال مردم، مسؤولان و دانشجویان شهرستان قرار می‌گیرند.

وی افزود: مراسم وداع مردمی با این شهدا از ساعت 16 تا 20 در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود و از ساعت 20:30 تا 23 شب هم وداع دانشجویی در سالن ورزشی دانشکده فنی دختران شاهرود برگزار می‌شود.
مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: تشییع پیکر مطهر شهدا ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه، دهم اسفندماه از معراج شهدای شاهرود-کانون جوانان بسیج با حضور مسؤولان و مردم قدرشناس برگزار می‌شود و یک شهید گمنام در دانشکده فنی دختران شاهرود دفن و دو شهید گمنام نیز به شهر بیارجمند منتقل می‌شوند.
قندهاری با اشاره به مراسم استقبال دو شهید گمنام در بیارجمند گفت: روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح، مراسم استقبال شهدا در بیارجمند انجام و آیین وداع با دو شهید در شب شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد جامع بیارجمند برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: مراسم تشییع دو شهید صبح روز پنجشنبه، دوازدهم اسفند هم‌زمان با شهادت حضرت زهرا (س) و از ساعت 10 صبح از مقابل حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بیارجمند برگزار می‌شود.
مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهرستان شاهرود با دعوت از امت حزب‌الله و شهیدپرور شهرستان برای حضور در مراسم تشییع و تدفین این شهدا گفت: مراسم سوم شهدا، شب جمعه، دوازدهم اسفندماه در مسجد غربای شاهرود و مراسم هفتم شهدا، یکشنبه، پانزدهم اسفندماه در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران و مسجد جامع بیارجمند بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر