کد خبر: 840647
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
رئیس جهاد کشاورزی سمنان خبر داد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افزایش 128 درصدی صادرات محصولات کشاورزی این استان خبر داد.
 سید حسن میرعماد  در نشستی با مدیران حوزه ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون میزان صادرات محصولات کشاورزی در استان سمنان به بیش از 22 میلیارد دلار رسیده است.
وی با اشاره به اینکه افزایش ارزش صادرات محصولات کشاورزی یکی از اقدامات ویژه سازمان جهاد کشاورزی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده است، بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر ضرورت توسعه صادرات محصولات کشاورزی و دامی این استان اهتمام دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با مقایسه عملکرد بخش کشاورزی استان سمنان در صادرات محصولات کشاورزی و دامی در سال‌های 94 و 95 خاطرنشان کرد: در سال گذشته 9 میلیون و 686 هزار و 757 دلار محصولات کشاورزی از استان سمنان صادر شده است.
میرعماد اضافه کرد: میزان صادرات محصولات کشاورزی و دامی استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون به 22 میلیون و 78 هزار و 368 دلار رسیده است.
وی ادامه داد: این آمار بیانگر افزایش 12 میلیون و 391 هزار و 611 دلاری ارزش صادرات محصولات کشاورزی استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به 12 ماه سال گذشته بوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: این افزایش صادرات محصولات کشاورزی در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در این حوزه محقق شده است و این روند در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر